måndag 30 november 2009

Doomsday

Den 21 december år 2000 var en av de lyckligaste dagarna i mitt liv. Då föddes min älskade son. Samma datum 12 år senare sägs bli jordens undergång. Iallafall om man tror på konspirationsteoretiker, Nostradamus, Mayaindianer, Einstein, Bibeln, uråldriga kinestexter, UFO-experter och en hel hög med andra. Just det här är alla är tydligen överrens om, det här datumet förändrar vår framtid för alltid.
Den slutar här…

Trams, inte är det så! Fast när man tittar på alla (extremt vinklade) dokumentärer så blir man ändå fundersam. Visst, kanske kommer någonting att hända denna dagen men troligen inte… Eller? Men det är ändå lite intressant och lite spännande.
En hemsida finns givetvis med nedräknare,1116 dagar kvar! http://www.december212012.com/http://www.december212012.com/

Skall bli kul att kolla sidan den 22:a december. Har jag rätt kan jag garva åt dom, har jag fel så har jorden gått under så då får ni skälla på mig för mitt misstag... Ha ha ha…
Men för att vara på den säkra sidan, vem kommer på brakfest hos mig den 20:e december 2012???

14 kommentarer:

  1. Jag kommer! För du har väl flyttat tillbaka till Skåne vid det laget? Vi väntar på dig här, du fattas oss.

    SvaraRadera
  2. Bra inlägg! Sökte på 21:e december för mitt barnbarn är planerad till dess. Ville veta vilket stjärntecken man är då. Nära nu, men så hamnade jag här och hade en trevlig lässtund.

    Mvh
    Kerstin

    SvaraRadera
  3. Jag kommer! När skickar du inbjudningarna? Nästa vecka? Tema? Förslagsvis Motorsågsmassakern...

    SvaraRadera
  4. Anna... Kan hända att jag stannar här faktiskt... För barnens skull... Du fattas mig med! Mitt hus är alltid öppet för dig och familjen, när du vill. Bara kom!

    Kersin: Man är Skytt men det har du säkert hittat redan. Bra datum det där. Fina resultat. :) Tack ska du ha!

    Elin: Bra temaval! Vaddå nästa vecka? Inbjudningarna dyker upp med Posten imorgon. Ha ha...

    SvaraRadera
  5. Du är självklar!
    Pöss

    SvaraRadera
  6. The girl from Kista30 november, 2009

    Jag vill ha VIP-inbjudan!

    SvaraRadera
  7. Ska du få min sköna! Hey, jag ska ut den 10:e dec, häng på! Kommer bli grymt, ska först på julmiddag med jobbet. :)

    SvaraRadera
  8. The girl from Kista30 november, 2009

    Men du... Dejtar du? Eller singel? Såg lite flirtiga kommentarer!

    SvaraRadera
  9. Kan man inte vara singel och dejta??? Jag avböjer att svara på frågan här... Ringer dig imorgon...

    SvaraRadera
  10. Är jag bjuden??? tema borde vara fritt, men jag kommer i aferski anda! tjaaaaaaråååå

    movie??

    SvaraRadera
  11. Klart du är bjuden, det är du som ska stå för underhållningen... ;)

    Mmmm...

    SvaraRadera
  12. sweet, looking forward to it! ;)

    SvaraRadera