onsdag 18 november 2009

Booooom

Först vill jag bara säga att jag gärna är personlig men det som är privat är och förblir det...

Har fått frågan om vad jag söker i livet och i en man. Svår fråga och svaret vet jag inte riktigt. Jag vet vad jag INTE söker i/hos en man...
Big no no till: mysbyxor, snusare, snåljåpar, tubsockar, dålig klädstil, dryg attityd, självgodhet, ungkarlslya, tidsoptimist, visa "myntinkastet", örhänge, och fula tatueringar.
Yes till lång man (längre än jag) som är säker på sig själv utan att vara självupptagen. Uppvaktar men inte vaktar, har ett stort mått humor utan att vara pajas. Han har definitivt både körkort och bil, sl-kort är osexigt! Hur ska han då kunna hämta mig innan vi går ut och äter god mat och dricker goda viner?! Om han har pengar har han det i fickan, inte i huvudet.

Vad jag söker i livet... För mig har ju livet nyss tagit en ny vändning och jag är nyfiken på vad som ska hända härnäst. Jag är väldigt nöjd med att vara singel just nu, behöver få vara bara Sandra en stund. Men det innebär inte att jag inte dejtar, vill bara inte binda upp mig just nu. Jag och barnen har fått rutinerna på plats och livet är ganska härligt!

11 kommentarer:

  1. All lycka till dig S! Jag försår inte att du kan vara så stark. Hoppas det håller i sig. Kram

    SvaraRadera
  2. Jag måste ju vara stark. Har två underbara barn som behöver mig. Dessutom så har jag bara stängt av. Sårar man mig så finns man inte längre. Kram tillbaka

    SvaraRadera
  3. Hej söt... Inga mysbyxor alltså? Inte ens i garderoben? Får man byta ut vinet mot öl så har du din man här. Hoppas du haft en lugn och skön helg. Kram

    SvaraRadera
  4. Det va inga dåliga krav fröken har!

    SvaraRadera
  5. Vad är det som inte klaffar?

    SvaraRadera
  6. Får man snusa liiiiite? Ibland? Och kanske ta sig en festcigg?

    SvaraRadera
  7. Du kommer att hitta vad du söker, det är jag säker på. Du utstrålar så mycket kraft och styrka, som ett lyckopiller. Det är nog en bra beskrivning av dig. Du är en mamma som gör allt för dina barn, helt enkelt en toppentjej. Kram från mig

    SvaraRadera
  8. Mysbyxor kan man ha i garderoben för en städdag i garaget, aldrig annars! Nykterister undanbedes, vill ju inte få komplex! Fest är fest och kommer alltid vara! Tolka det som du vill.

    Tack Anki!

    SvaraRadera
  9. Hycklare... Du feströker väl ibland? Eller ?

    SvaraRadera
  10. Scccchhh! Vad är det för anklagelse... Jo, det händer men inte så ofta...

    SvaraRadera