måndag 2 november 2009

Ansvar...

Jag höll på att få en chock när jag stod vid spisen och lagade mat. Såg mina barn hoppa ur bilen som kommit från Stockholm och har färdats till Åkersberga. UTAN BILBARNSTOL, avsläppta vid en busshållsplats på andra sidan gatan, en gata som är väldigt trafikerad kl 18, i mörker! Han väntar inte ens och tittar så att barnen kommer över gatan utan gasar iväg. Inte ens sonen får gå över gatan när det är mörkt! Dottern berättar att de åkt i 200 och det var roligt! Sonen sa att det "bara" var på motorvägen. Skönt att man kan slappna av...

3 kommentarer:

  1. Vilken ansvarsfull pappa....eller inte!
    Förstår din oro...

    Älskade Sandra...vi har känt varandra i många år och jag VET att du fixar detta. Han var helt enkelt inte värd dej!!
    Inte lätt att se det så men så är det ju...
    Jag vet inte vad som hänt mer än smset jag läst i din blogg...men bara DET är ju för mycket!
    Vill bara att du och barnen ska må bra!
    Även om vi inte hörs så ofta så finns jag för dej..som du fanns för mej när min älskade Daniel lämnade oss för en bättre värld..
    Hoppas av hela mitt hjärta att vi ses snart..Vi kommer gärna upp och hälsar på!

    Var rädd om dej och barnen!

    Puss & kram!

    SvaraRadera
  2. Jävla idiot!
    Vad i helvete tänker han med? Ja d hade jag ju inte behövt fråga..Pucko!

    SvaraRadera