tisdag 3 november 2009

Killar på M...

Jag fick en låt skickad till mig i ett inlägg igår. Från en kille/man som kallar sig "M". Då ska jag berätta storyn om just M. Första killen på M gick i min klass från lekis till 9:an. Han hette Marinus och det var en kort småbarnskärlek. På mellanstadiet spanade jag in Micke Carlsson men det var en ensidig "förälskelse". Marcus kom in i bilden och jag lärde mig vad en ollie var. Mycket hängande vid skateboardrampen och så lärde jag mig att röka! Det blev moppedax och jag hängde mycket med Micke J och Mange J. Lite oklart hur det där var... ;) Jag skulle fylla fjorton när min stora kärlek, Micke dök upp. Han var äldre än mig och gav mig 50 öre vid "Ekebobussen" och sa åt mig att skulle ringa honom när jag fyllt 15. Vi blev tillsammans i slutet på den sommaren och sååå galet kär jag var! Det höll i nästan två år. Nästa kille hette också Micke! Det här är humor... Dejtade ca 6 månader och jag tog en paus från M ett tag. 1996 flyttade jag till Stockholm och blev kär i min ekonomichef, gissa vad han hette? Jo, Micke såklart. Det höll i några år men den här Micke är killen som var en fanatisk golfspelare... Jag träffade en Micke som min mamma och hennes väninna pusslade ihop mig med. Puhh... Attraktion men det blev heltokigt. Nästa i ledet heter Mattias, the doorman. Sen kom Michel och rocked my world och med honom fick jag min underbara son. Efter 4 år gick det inte längre. Det var inga fel på känslorna men på allt annat.
Så nu undrar jag vilket "M" som gett mig sången???

6 kommentarer:

  1. Trodde jag var den ende... ;)

    SvaraRadera
  2. Ha ha... Genom ip-adressen bor du i alla fall antingen i Helsingborg, Sala, Enskede, Stockholm, Tyresö, Enebyberg, Sörberge (vart ligger det???) eller Uppsala... Eller kanske inte bor men befinner dig där just nu... Hmmm...

    SvaraRadera
  3. Nu vet jag! Tack...
    Och tack för senast... Vi får ta det irl snart. När barnen är stabila och allt lugnat sig... See U soon!

    SvaraRadera
  4. Micke & Mange J..haha..Finns där ngt att säga om dom...

    SvaraRadera