onsdag 4 november 2009

Köpt leksak - till mig!

Jag har jobbat ikapp min lilla semester. Nästan kommit i ordning hemma, bara några saker kvar. Massor med projekt och jag överraskar mig själv på hur duktig jag är på att förverkliga vad jag vill. Skitdyrt men bra för själen... Många tror att jag är stark och det förstår jag att det kan se ut som men det är mitt sätt att gå vidare. Sårar du mig så finns du inte längre, så funkar jag. Det kommer säkert ikapp mig en dag men tills dess... Jag fyller år snart så jag firar mig själv lite i förskott, det tycker jag att jag är värd. Idag köpte jag en jättefin present till mig själv, ni får se snart! Vatten och bröd resten av månaden! Nej då, jag hade sparat till den här men i nuläget kanske jag inte borde köpt den...

Sonen börjde sin slalomträning idag. Inomhus... Jag kan tänka mig att han kommer att få en hel del nya vänner där och alla, både barn och föräldrar välkomnade oss. Kändes jättebra! En av tränarna var så bekant för mig men jag kunde inte placera henne. Visst är det hemskt! Men jag tror att hon varit med i något tv-program... Nåja, det kommer!
Nu ska jag leka lite med min nya leksak.
Ciao!

4 kommentarer: