måndag 16 november 2009

Kontroll

Jag har lite svårt att tolka mina egna känslor just nu. Jag känner mig stark och min kropp börjar må bra. Jag har väldigt kloka ord att säga till andra men men hjälper inte mig själv på samma sätt... Vet precis vad jag borde göra men gör det inte. Det är något positivt som hänt men jag liksom fegar ur. Samma ska hände mig för några år sedan...
Jag fick erbjudande om ett nytt jobb men när det vara dax att gå på intervju... Näääeee... Vågade inte så jag skrev ett mail att jag fått ett annat jobb... Nu är jag typ i samma situation men ändå inte.
Måste skärpa mig!


Igår läste jag en blogg om ett brustet hjärta och jag kände verkligen att jag kunde se objektivt på hela situationen. Nu ska jag göra det med min egen. Alltså nej! Jag ska inte traggla vad som gick fel och hela den skiten. Absolut inte. Jag känner att jag landat och ser fram emot att dejta... Varför spilla någon tid, det har jag gjort så det räcker!

7 kommentarer:

  1. Du lär ju inte ha problem med herrarna, kör så det ryker!

    SvaraRadera
  2. Jättefin bild på dig förresten.

    SvaraRadera
  3. I´m yours baby!

    SvaraRadera
  4. I´m yours,whoose are you?

    SvaraRadera
  5. Thomas: Dags att dela med dig av ditt efternamn kanske???

    Tack Anna!

    SvaraRadera
  6. Så att du kan börja träna på din nya namnteckning?

    SvaraRadera