måndag 23 november 2009

Hooked on Spotify

Vi hade Spotify tidigare på en dator som "försvann" i flytten och jag har väl aldrig riktigt brytt mig om det där. Mest för att jag inte visste hur bra det var. Men nu har en väldigt söt kille fixat det till mig så nu ska det fyllas låtar. Men nu står det bara stilla, kommer knappt ihåg vad jag gillar men har som vanligt väldigt mycket som jag INTE gillar. Att det ska vara så svårt. Föreslå gärna låtar. Well, fortfarande lite skrivkramp och sjuk son så jag återkommer helt enkelt.

Ciao så länge!

14 kommentarer:

  1. 'söta killen'23 november, 2009

    ahhh, ska klura på saken!!!

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha... Fanns ju fler adjektiv jag kunde använt... :)

    SvaraRadera
  3. Vad kan man ana här? Naughty Sandra, vänstar du? Vad har han som inte jag har???

    SvaraRadera
  4. Please... Släng dig i väggen! Och som svar på din fråga, förmodligen det mesta!

    SvaraRadera
  5. Ohhh... Är du lite arg? Fräser som en katt va? Det gillar jag! Puss gumman

    SvaraRadera
  6. 'söta killen'24 november, 2009

    true true! det kunde du ju faktiskt ha gjort. gjorde rätt som tog åt mig då =)

    lev väl och skapa dagen! crea diem

    bra blog förövrigt.

    SvaraRadera
  7. Heter det inte Carpe Diem???

    SvaraRadera
  8. Carpe diem -- "Fånga dagen" (Njut av dagen)
    Crea diem -- "Skapa dagen"

    SvaraRadera
  9. söta killen24 november, 2009

    'host' mer brains iaf! ^^

    Sandra vad föredrar du??? skapa eller fånga? är det inte båda delarna man gör egentligen? man fångar upp dagen i nuet och gör något roligt utav det? så tycker jag iaf.

    SvaraRadera
  10. Du blir bara sötare och sötare... :)
    Det är precis som du skriver!

    SvaraRadera
  11. :-D

    Amor vincit omnia..

    SvaraRadera
  12. Ha ha...
    et nos cedamus amori...

    SvaraRadera
  13. Kommer du ihåg?25 november, 2009

    Sandra!!! Jag vet! Jag vet! Du har väl inte glömt bort din idol som du såg ut som i tonåren. Snälla du måste lägga upp en lika som bär på er två. Alla vet vem jag pratar om va? Längst fram vid kravallerstaketet på Roskilde hittar man en svimfärdig tjej som blir uppdragen på samma scen som Dolores O'Riordan... För att hon höll på att svimma men det var inte det du kom ihåg. Ni var ju faktiskt på samma scen! Glömmer aldrig!

    SvaraRadera
  14. Kommer du ihåg?25 november, 2009

    Det jag skulle säga var alltså att du ska hämta hem Cranberries.

    SvaraRadera