fredag 13 november 2009

Happy happy!

Fredagen den 13:e och allt känns bra. Jag har lite saker på G men det ska jag berätta om när allt är klart. :) Jag var på autismcenter i morse och det var näst sista gången. Och så mycket som hänt under den här tiden - helt otroligt... Snacka om framsteg! Jag har blivit utbjuden och det känns helt sjukt nervöst och jag känner mig nästan otrogen. Fast jag är ju fri som en fågel så det där måste jag jobba bort, illa kvickt! Well, jag vill inte hoppa in i något men mat ska man ju ändå äta.

7 kommentarer:

  1. Bra där! Klart du ska!

    SvaraRadera
  2. Nääääääää! Vi då?

    SvaraRadera
  3. You go girl! Är du redo?

    SvaraRadera
  4. För en bit mat är jag redo! :)

    SvaraRadera
  5. Du kan få mat hos mig! Och allt annat du behöver... Tacka nej nu!!!

    SvaraRadera
  6. Skriv om det! Livet från att bli sårad som du blev av ditt otrogna ex tills du hittar lyckan igen... Kramen

    SvaraRadera
  7. Tack men jag tror inte det... Jag kan skriva personligt men inte privat. Det behåller jag för mig själv...

    SvaraRadera