lördag 21 november 2009

Farligt farligt men härligt härligt

Jag har lite skrivkramp just nu. Jag har så mycket att skriva om men kan inte få ner det. Mycket är på gång men som sagt, inget är klart ännu så jag väntar med att skriva om det fast jag håller på att spricka! Har fått tillbaka min städmani och börjar planera ny färg på väggarna. Jag har slipat trappan och imorgon när kidsen är hemmifrån en stund ska det oljas. Gästrummet som varit ett lager för alla mina ljus är snart ett gästrum igen. Jag spinner som en katt... Fasen vad jag längtar efter en carpaccio... Skärmaskin nästa!

6 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Bilfärd ca 30 minuter och din carpaccio är serverad!

    SvaraRadera
  3. Hey Thomas... Vet inte hur du funkar men generellt sett när man raggar på en tjej finns det en viss fördel med att tjejen vet vem du är. Ser fram emot en carpaccio men hoppas få en skärmaskin i julklapp eller födelsedagspresent. Kom igen nu, inte få Sandra på dåligt humör.

    SvaraRadera
  4. Linda: Ohhhh yes, glatt överraskad!

    SvaraRadera
  5. Jag vet vart stans bästa carpaccio finns så har du inga planer till helgen eller någon kväll i veckan så hör av dig, du har mitt nummer. Som sagt, äta ska du ju ändå. Sköt om dig.
    JB

    SvaraRadera