lördag 28 november 2009

Tjuvstart

Min energi är på topp! Trots en sen kväll med på tok för mycket dricka... Trevligt, en hemmakväll med Idol och Buzz. Jag tror jag förlorade dessutom... Well, man ska ju vara en bra värdinna. En Treo på det här sen kör vi!

Partyprinsessan Sara igår...

Väntar fortfarande på besked vilket gör mig helt tokig. Vad är det för fel på folk? Typiskt män. Idag åker julprylarna fram om jag kan hitta kartongerna bland allt skit i det som normalt kallas garage. Uhhh, ett projekt för framtiden. Brukar kritisera folk som "jular" innan 1:a advent men det är ju imorgon och det dygnet spenderas i simhallen... Mini-Phelps ska tävla. Nu ska det pysslas och huset invaderades nyss av små söta barn.

14 kommentarer:

  1. Tack för igår!

    SvaraRadera
  2. För vad? Vad du än gjorde igår är det inget du ska tacka mig för.

    SvaraRadera
  3. Vi som hade så mysigt...

    SvaraRadera
  4. JAG hade mysigt, utan dig!

    SvaraRadera
  5. De va jätte skoj igår gumman....jag vann ju en gång i buzz men förlorade resten...konstigt me all vin man drack.....Då laddar vi inför kvällens nöje då;-)

    ses sen puss o kram

    SvaraRadera
  6. Vem sitter bakom? :)

    SvaraRadera
  7. jag vann i buzz.... mohaha!
    tack för en på tok för trevlig kväll!

    pusskrams

    SvaraRadera
  8. Ha ha... Ja ja... Jag försökte bara vara lite snäll och ödmjuk! Kommer inte att upprepas! Att du vinner alltså... ;)

    SvaraRadera
  9. Bra att du roar dig! Dränk inte dina sorger bara, lätt hänt.

    SvaraRadera
  10. Hej Sandra, du har inte skrivit om några anfall på länge, hoppas det betyder att du inte haft några. Vet du några andra bloggar om Meniere?

    Hälsningar Björn

    SvaraRadera
  11. Jossan: Nej, jag dricker inte speciellt mycket/ofta och känner ingen direkt sorg heller... :)

    Björn: Jag medicinerar och mår bra. Inga anfall här inte! Nej, jag vet inga andra så här på rak arm... Jo, en som heter "Kära Blogg", googla.

    Må så gott!

    SvaraRadera
  12. hej vännen,

    du är så go... men den där "Thomas", måste gå att blocka på något sätt... han verkar ju inte riktigt kunna skilja på sanning & fantasi..¨

    kram S

    SvaraRadera
  13. Tror inte "Thomas" är Thomas...

    SvaraRadera