torsdag 12 november 2009

Vaccin-influensan över

Det var värst vad man blev utslagen av den där jäkla sprutan! Jag var helt borta igår. Men nu mår jag bättre, faktiskt på alla sätt! Jag ser ljuset och allt kommer snart att falla på plats. Har börjat småtitta på nytt boende, det finns dessvärre nog ingen möjlighet för mig att bo kvar här. Det känns väldigt tungt men det får komma sen när allt lugnat sig. Just nu behöver barnen bo kvar här så jag ska kämpa på ett tag till. Mycket roligt är på gång och jag längtar efter allt julpyssel och pynt. Dottern och jag tjuvstartde idag med lite pepparkaksbak och efter simningen kom sonen och hjälpte till med dekorationerna... Det sägs ju att man blir snäll av pepparkakor så vi ska bjuda på några...
Kolla in det här:
Knivhot och bajsterror, folk har för lite att göra!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6108375.ab
Glad att jag har egen tvättmaskin!

6 kommentarer:

  1. Det är bara du som kommer på sånt... Vaccin-influensa alltså. Du är rolig.

    SvaraRadera
  2. Nej!!! Du kan ju inte flytta... Du älskar ditt hus... Fy fan...

    SvaraRadera
  3. Kommer du hem till Skåne igen nu då?

    SvaraRadera
  4. Ska du säga att folk har för lite att göra som baka pepparkakor i början på november. TOK!

    SvaraRadera
  5. Vi får se vad som händer...

    Malin: Hur tänker du nu? Om man delar november i tre så blir det i alla fall mitten av november... :)Typ...

    SvaraRadera
  6. Ok... Jo, ok då! Men det är fortfarande för tidigt!

    SvaraRadera