torsdag 5 november 2009

Ansvar del 2

Jag åkte förbi ett köpcentrum på vägen hem idag. Fick ett presentkort för snart ett år sedan som jag behövde använda. Jag står där i provhytten och får då ett sms. It´s him... Han vill träffa barnen och det är klart han ska! Men nu funkade inte just den dagen eftersom vi är på simtävling men jag föreslog att han kan träffa barnen på måndag om han vill. Alltså, det här är helt sjukt... Vet ni vad han svarar..? Att han inte har satt på vinterdäck på bilen och "vill ej köra barnen i bilen då".
Alltså det totalt brast för mig där i omklädningsrummet. Jag skrattade och skrattade, jag kunde inte sluta... Killen som några dagar innan kört omkring utan bilbarnstol, lämnat barnen vid en väg i mörker, kört galet långt över gällande hastighetsgräns. HAN, kan inte köra barnen i bilen utan vinterdäck när det är 7 plusgrader!?! Det var längesedan jag skrattade så, tack för det. Det var verkligen humor!

8 kommentarer:

  1. Det var faktiskt rätt roligt... Jag ser det framför mig!

    SvaraRadera
  2. Jag beundrar din styrka! Du kommer att ta dig igenom det här och du går ut som en segrare. We all know who the LOOSER is. Kram på dig

    SvaraRadera
  3. undra vem han tänkte på mest, barnen eller bilen??? Ja, tur att man/du har humorn i behåll =)

    SvaraRadera
  4. Vilken begåvad man! Men han måste väl ändå menat det som ironisk? Eller???

    SvaraRadera
  5. Kom han på det här med ansvar nu och skulle överbevisa... Eller jag fattar inte. Varför kunde han inte hämta barnen utan vinterdäck när det är plusgrader? Trodde han ville träffa barnen. Missar jag något nu??

    SvaraRadera
  6. Njäe... Jag har ingen aning. Lägger inte min energi på att försöka förstå heller...

    SvaraRadera
  7. I´m a looooser baby, so why don´t ou kill me.
    Det var det dummaste jag någonsin hört!

    SvaraRadera