tisdag 24 november 2009

Den perfekta julklappen

Ljusstorlekar
Har fått frågor om storlekar och mått på ljusen.
Hoppas det här gör er lite klokare...
Perfekt julklapp, gå-bort present, födelsedagspresent, bröllopspresent, inflyttningspresent, ja helt enkelt bara present!
Klicka på bilderna så blir de större

Här är några bollar, finns även cylindrar och kvadrater, bild kommer snart

Nr 1 (VAS 15): höjd 12 cm, diameter 15 cm Pris 199 kr
Nr 2 (VAS 25): höjd 17 cm, diameter 20 cm Pris 329 kr
Nr 3 (VAS 35): höjd 22 cm, diameter 25 cm Pris 499 kr
Nr 4 (VAS 50): höjd 26 cm, diameter 30 cm Pris 659 kr
Nr 5 (VAS 80): höjd 34 cm, diameter 36 cm Pris 999 kr

För er som inte känner till ljusen så är det ett hantverk, tillverkat i Argentina. Alla har vi väl tänt ett vackert och dyrbart ljus, som bara efter några timmar inte längre ser speciellt trevligt ut. Produkterna från Velas de la Ballena saknar veke, i stället ställer du ett värmeljus i en glaskopp och lägger dekorationsstena i botten av ljuset. Ditt ljus kommer att vara lika vackert under långa tider framåt och du slipper stearinrinningar.
Ett evighetsljus...

Hösttema:

Finns mååånga fler färger och former

Jultema:


Hör av er om ni vill beställa!

Annars väntar jag på ett besked som är avgörande för framtiden...
To be continued... Och jag fyller 100 inlägg idag! Grattis till mig!

10 kommentarer:

  1. Se vad nya Nikon kan göra. Bra redigering Sandie!

    SvaraRadera
  2. Och jag vill gärna beställa lite ljus av dig! Ska på glöggfest, det blir ju perfekt! Och till mamma och syrran. Mailar...

    SvaraRadera
  3. Sååå fina. Finns dem i benvitt? Och kanske svart?

    SvaraRadera
  4. Grattis babe!

    SvaraRadera
  5. Hey you... Bara för att jag vet att du är singel så kan jag inte sluta tänka på dig. Önskar jag också var det så våra vägar möttes igen. Grattis till 100 inlägg, hoppas det blir många fler. Du är min topbloggerska. Natt natt!

    SvaraRadera
  6. Sus: Tack, jag fixar såklart!

    Ehhhh... gäsp men tack!

    SvaraRadera
  7. Anki, ja! Både benvitt och svart finns! Mailar till dig. Kram

    SvaraRadera
  8. Hej tjejen, längesen... Vad fina de är, ljusen alltså och du med! När går flytten till Skåne??? Miss u

    SvaraRadera
  9. Söt som socker snygg som satan. Stil som sällan skådats, särklass. Skånesnäckan ser sällan svart, smilar sött. Slank, sympatisk, sexig, singel söker säker stark snubbe som sällan snusar.

    Du är fabulous, Sandra

    SvaraRadera
  10. Anna, jag kan inte svara på den frågan just nu... Vi får se vad som händer men jag väntar på ett besked som är helt avgörande för framtiden...

    Marie, åhhhh... Blir ju rörd!

    Kram på er alla underbara människor!

    SvaraRadera