måndag 9 november 2009

Svininfluensan på dagis!

Möts av stora lappar på dagis. En pojke på dotterns avdelning är smittad av svininfluensan och han var på dagis under fredagen och fick tydligen feber där. Nu håller vi tummarna. Vaccinet är slut och kommer nästa vecka i vår kommun. Jaha, vad gör man då? Bara vänta och se? Det lär visa sig om det är fler som blir sjuka ganska snart...

Och så några bilder från helgen.


Dottern med Hoppe & Kocken


HALLÅ! Nä, jag tror att jag vill att min dotter ska få det riktigt jobbigt i livet så jag tror vi döper flickan till My Lord... Fy vad hemskt, stackars flicka...


Snyggaste killen, my number one!


Mamma, får man rita här?


Åååååååkersberga!

14 kommentarer:

  1. Du är så fin Sandra. Engagerad! Söta barn du har! Vet du vad... En vacker dag kommer han vakna upp och fatta att han hade det bästa. Stay strong!

    SvaraRadera
  2. My Lord! Ha ha ha... Du har humor! Vem hade lagt märke till det förutom du???

    SvaraRadera
  3. Underbart! Mylord!

    SvaraRadera
  4. Så roligt att se genom ditt skrivande att du fortfarande är samma Sandie! Go go girl! Och dina barn är underbara! Fan vad du är bra!!!

    SvaraRadera
  5. Äntligen är du singel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du, vi ska äta middag!!! SNART!!!

    SvaraRadera
  6. Ingen fisk, men gärna skaldjur. Utom ostron. Right?

    SvaraRadera
  7. Förlåt om jag tränger mig på men har du kvar samma mobilnummer? Slutar på 77... Året du är född och någon av dina föräldrar har samma nr som ett tennisgem..? Vad jag minns... Är jag helt fel ute???

    SvaraRadera
  8. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅKERSBERGA!!!

    SvaraRadera
  9. McDreamy??? Who are you? Svar ja, till det där med nummer, tennisgem, fisk, skaldjur och ostron. Middagen beror på...

    SvaraRadera
  10. Shit vad din son är lik sin pappa! Samma miner. Som en förminskad version fast snyggare. Där kan han inte svära sig fri! Dottern är lik dig. Vilket änglahår hon har.

    SvaraRadera
  11. :) Ja Emma, de är extremt lika... Dottern är lik mig när jag var liten men hon är faktiskt lik sin pappa också. Håret... Inte så ängla-aktigt att borsta på morgonen! Men ja, det är fint.
    Tack!

    SvaraRadera
  12. Oh my lord!
    Ha ha ha...

    SvaraRadera
  13. Fina barn du har samma pappa till båda?

    SvaraRadera