torsdag 26 november 2009

Väntan

Jag tror jag är den sämsta i världen på att vänta! Men vissa saker måste väntas på och är även värda väntan. Andra inte. Fortfarande, fast jag är hela 31 år så längtar jag fortfarande efter födelsedagar och julafton som ett barn. Jag vet vad ni tänker nu men jag har inte fyllt 32 ÄNNU! Det är ju inte själva åldern jag är ute efter, blir lika glad varje gång jag får visa leg på Systemet. Jag blir aldrig äldre än 25 i sinnet... och ibland inte ens det! Jag väntar och längtar men kommer ihåg att inte längta bort den tiden som är här, just nu. Jag trivs i livet som det är. Det här året är lite speciellt. För ett tag sedan ville jag bara att tiden skulle gå fort, att all besvikelse skulle försvinna i takt med tiden. Det gjorde den inte, jag kommer alltid att vara besviken, varför skulle jag inte vara det efter ett sånt avslut efter så många år? Däremot har jag vuxit och ser på saker annorlunda och vet att jag är värd något mycket bättre. "En mans snedsteg är en annan mans kvinna". Jag har haft ett enormt stöd från familj, vänner och ni som skrivit till mig. Nu är jag tillbaka, fast ännu bättre! Så nu väntar jag...

Funkar denna fina kommentar som kontaktannons?
Fått denna av en gullig vän!

Söt som socker snygg som satan. Stil som sällan skådats, särklass. Skånesnäckan ser sällan svart, smilar sött. Slank, sympatisk, sexig, singel söker säker stark snubbe som sällan snusar.

7 kommentarer:

  1. Då kan jag gissa vad du väntar på nu. Kan det vara honom med stort H? Kul vers! Passar dessutom in på dig. Vi har sagt länge att vi ska ta ett glas, tid för det i december!

    SvaraRadera
  2. En mans snesteg är en annan mans kvinna...så sant så sant....vi är unga snygga kvinnor o snart står de män på rad åt oss som vi kan välja o vraka men vi väljer oss själva i första hand;)

    O du ser inte ut o va ett år över 25:=

    Puss på dig gumman

    SvaraRadera
  3. Ha ha, jag gillar att vara lite poetisk emellanåt...

    SvaraRadera
  4. När kommer det där beskedet? *nyfiken* Kan du inte berätta?

    SvaraRadera
  5. Det finns många tillfällen i ens liv som aldrig kommer...
    Väntar och väntar!

    SvaraRadera
  6. Fin blogg du har!
    En kommentar om ditt ex som är korkad nog att inte gömma mobilen bättre om man nu ska vara otrogen:
    Han är inte dum, han har bara otur när han tänker.

    SvaraRadera
  7. Ha ha ha... Men Lotta då!

    SvaraRadera