onsdag 2 december 2009

Me in laaav

Och så kom kylan! Brrrrr! Bara snön som fattas så man kan vara ute lite. Fast ärligt talat så skippar jag gärna hela vintern och bosätter mig på en tropisk ö långt borta. Sol som förföljer mig hela dagarna och sand mellan tårna... Åhhh... Ja, tillbaka till verkligheten. Åker snart till lite bättre klimat iallafall så igår beställde jag nya solbrillor!
Style a la pilot, för det har jag ju inga sedan innan... :)
Min nya kärlek är just nu



Uhhh... Me like! Modell Charley

Läste en jävligt skrämmande artikel i Aftonbladet om ett galet fucking äckel som våldtar gravida kvinnor... Hur sjuk är man då??? Jag ska absolut se på Efterlyst ikväll! Det kan väl inte vara så svårt att sätta fast någon som är 25-35 år, bryter på svenska och har tandställning. Kanske inte så vanligt med tandställning i den åldern. Det här svinet is going down!

Polisens fantombild

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6220767.ab

11 kommentarer:

  1. Riktigt najsa glajjer, lite lätt shadeade. passar perfekt på mig! =) hehe...

    MIRRORS! jag önskar mig det utav tomten!

    SvaraRadera
  2. Då kan få låna... :)

    Men börja inte nu, det är ute! Och så kan man inte se ögonen på personer med spegelglas...

    SvaraRadera
  3. Åhhh......com to mama..allså brillorna inte han som våldtar kvinnor som by the way ska vara glad att jag inte får tag på han...får då skulle han bolllar ligga under en hammar...

    Privat tror du verkligen att dem där brillorna passar dig?:DD

    kram på er båda!

    SvaraRadera
  4. Har du missat att berätta något för mig? Ringer dig hjärtat.

    SvaraRadera
  5. Man kan inte titta bort en sekund! Vad händer här då?

    SvaraRadera
  6. Hej Sandra,
    Jag såg nyss på Efterlyst efter att jag läste hos dig. Tänk vilka sjuka människor vi lever bland. Håller med dig till punkt och pricka och skulle önska att det var sommar och sol året om.

    Mvh
    Kerstin

    SvaraRadera
  7. Så kommer det alltid att vara... Vi vet inte vad som händer i en människas liv när de stängt dörren om sig... Visst är det härligt med sommar!

    S

    SvaraRadera
  8. Lixom lite med mening att man inte kan se ögonen! vill man det så får man ju ta av sig dem. Ja vet inte om jag vågar låna, stört dyra!

    Sara: klart dem skulle passa, du hörde ju vad Glajj-experten Sandra sa.

    jag älskar mitt jobb

    mvh

    SvaraRadera
  9. mvh???
    Det var det värsta...

    SvaraRadera