tisdag 22 december 2009

Estamos aquí ahora

03.30 ringde väckarklockan... Hade nog inte behövt någon, har bara slumrat hela natten och vaknat av min förbaskade hosta. Jag tror att jag hostat sönder något, sjukt ont vid sista revbenet. Jag var inte så poppis på flygplanet, så fort jag hostade fick jag onda ögat av de övriga passagerarna. De trodde väl att jag hade svininfluensan eller nåt... Annars gick resan bra förutom att jag inte inte är så förtjust i resande spädbarn för tillfället. Det var åtta spädbarn i vår närhet och alla gallskrek samtidigt eller bytte av varandra. Svågern hämtade oss på flygplatsen och äntligen börjar semestern. En aning krasslig är jag men nu har jag varit på Apoteket så nu ska det nog bli bättre... Det är som vanligt när jag ska åka på semester, slår aldrig fel. Regnet öser ner här och det är kortspel på schemat. Här ska plumpas!

11 kommentarer:

  1. Ajdå... Hoppas du blir frisk. Njut av sällskapet. God Jul!

    SvaraRadera
  2. Ni har ju inget motstånd, hur kul är det. Jag utmanar er på Plump!

    SvaraRadera
  3. Två dagar kvar. Olivia´s ska vara bra den 25:e, hänger ni på? Se till och bli frisk, God Jul så länge.

    SvaraRadera
  4. lol finns bara en plump mästare

    SvaraRadera
  5. Rickard: Utgång fr o m julafton...

    Anonym: Och normalt är det jag... Ingen tur i år... Bara ständig två... *Surar*

    SvaraRadera
  6. Ständigt tvåa gäller det bara plump?

    SvaraRadera
  7. spillevinken24 december, 2009

    God jul och ät upp dig ordentligt och fixa gevalia kaffe för oväntat besök kram

    SvaraRadera
  8. Vad syftas det på nu då? Ibland är det bra att vara tvåa men jag brukar komma först... Tolka som du vill...

    SvaraRadera
  9. Vad tänker du på då??? Snusker själv!

    SvaraRadera
  10. hej vännen, min moster har samma sorts hosta som du... ska höra vad hon har för medicin så du kan få bukt på det där..

    Hälsa familjen å NJUT av ledigheten & ditt sociala nätverk.

    Kram S

    SvaraRadera