tisdag 29 december 2009

Latino

Jag är inte bra på det här med kyla... Visst kul med några åk i backen, för att inte tala om afterski men sen då... Ok, kul med pulka kanske 5 dagar om året, skridskor vill inte barnen åka. Men när man är på solsemester - då kan man göra allt, utom ovanstående... Jag är skapt för ett liv i solen... Åhhhh!

Latinomän...
Min syster och jag kom fram till att spanska män är vackra och väldigt maskulina men vad fasen händer sen??? Okej... Såhär tänker jag...

Ung snygg latino:


Snygg latinoman:


Lite äldre, fortfarande hot:


Sen går det utför:


Ni vet hur nästa bild ser ut... Skippar den...

28 kommentarer:

  1. ha ha ha som svenska flickor 18 som afrika heta 25 som maldiverna
    fortfarande heta 32 som Thailand lite heta och utforskade. 40 som ryssland alla vet vart det ligger men ingen vill dit kram

    SvaraRadera
  2. Äh... Latino! Inget att ha, vet du inte det? Tacka vet jag svenska killar. Och tjejer med för den delen! Bra exempel på just den här tjejen. Bättre och bättre varje år som går!

    SvaraRadera
  3. Johan Johan eller Johannes what ever..

    Lite fakta skönheten kommer inte innefrån bara fula peroner tycker det.

    En ny undersökning visar vilka europeiska länder som har de mest attraktiva manliga invånarna.

    I Italien finns de snyggaste killarna i Europa. I alla fall om du frågar svenskarna.

    I en undersökning på sajten Zoover.se fick svenska kvinnor och män rösta fram det europeiska land som har mest attraktiva män. Italienarna fick mer än en fjärdedel av rösterna. Anledningen tros vara att italienarna anses charmiga, har bra klädstil och blir snyggare med åldern.

    Danmark och Spanien kom på en delad andraplats, medan Turkiet fick en tredjeplacering och Polen och Frankrike delade på fjärdeplatsen. Minst attraktiva ansågs tyska, schweiziska och holländska män vara i den svenska undersökningen.

    Hur är det då med de svenska männens attraktionskraft? När de andra europeiska länderna fått rösta har svenskarna i regel hamnat någonstans i mitten. Men det finns faktisk två länder vars invånare anser att svenska män är snyggast i Europa. I både Norge och Polen kammade svenskarna hem förstaplatsen.

    SvaraRadera
  4. Skulle aldrig påstå att skönheten kommer innifrån, kanske låter ytligt men jag älskar snygga tjejer. Det första man snappar upp är utseendet och det är det som får mig att ta nästa steg. Sen måste det finnas något mer för att det ska utvecklas. Vad gäller din attraktionskraft så tror jag att svenska kvinnor tänker på en man i Armanikostym när de tänker på en italienare. Bra marknadsföring men det är ju inte verkligheten...

    SvaraRadera
  5. Vad gäller din attraktionskraft så tror jag att svenska kvinnor tänker på en man i saab när de tänker på en Svensk. Bra marknadsföring men det är ju verkligheten...

    SvaraRadera
  6. Johan absolut vodka skapades utav svenskarna för att fula människor ska få sig något också. Så tacka Absoult om du får åka någon gång!!

    SvaraRadera
  7. Ahhhh, mitt frikort är med :-) /Tina frun i huset :-). Fast jag gillar svenska män och då speciellt HÄNDIGA svenska män. Män som kan hantera verktyg gäller...kan dom inte det så blir dom lite bleka faktiskt! Tur att vi alla har litt olika smak eller hur? Och jag tror att killen som jag har frikort på också kan hantera verktyg :-)

    SvaraRadera
  8. Hus EYY Statestiken va för svenska tjejer !

    SvaraRadera
  9. EY! 'Anonym' det stavas (statistik)

    Håller helt klart med 'HusEtt', en snubbe som kan hantera verktygen (som jag t ex. *host*) är ju att föredra.

    SvaraRadera
  10. Ja ordbajsa kan jag med . Jag tror mera på en snubbe som kan hantera
    andra saker en verktyg eller du kanske syftar på dildo? Och det borde vara din grej men glöm inte analpluggen för dig. Varför mecka och skruva när det finns hantverkare som gör det. Dom fattilapparna måste väl överleva dom med. Lägg lite mera tid på sängen en meckar .
    Statistik är en gren inom tillämpad matematik som sysslar med insamling, utvärdering, analys och presentation av data eller information.[1] I arbetet används också element från kognition, psykologi, data- och systemvetenskap, numeriska beräkningar samt bidrag från andra ämnen som befattar sig med matematik, data och datorintensiva metoder.
    Resultatet, som också kallas statistik, presenteras ofta i numerisk form, tabeller eller diagram, och används dels för att visa hur något är befattat för tillfället, dels ibland som ett verktyg för att via induktion förutsäga framtida händelser. Statistik används inom många vetenskapliga discipliner, från naturvetenskap till humaniora, men även inom politik och affärsvärlden.

    SvaraRadera
  11. En hantverkare är en person som jobbar med händerna, som utövar ett hantverk.
    I modernt svenskt språkbruk avses med hantverkare oftast yrkesgrupper med särskild låg kompetens exempel snickare, plåtslagare, elektriker, rörmokare, murare och så vidare.Och i dag kan man väl hyra in ett gäng pollacker som kan sköta skitgöran. Och helt ärligt hur många brudar tänder på en rörmokare ?

    SvaraRadera
  12. I Frökens värld har det (mig vetligen) bara funnits en av denna sort som tur är, italienare alltså. Kan nog sätta en slant på att det inte blir fler. De är inte så bra med barn därifrån har jag hört. Fröken behöver lite motstånd, finess och kan man hantera sina verktyg, vilka dessa än må vara är ju det en bonus. Anonym (?!) Har du kopierat texten???

    SvaraRadera
  13. Heyyyy! Lekt snällt pojkar!
    Anonym... Jag kan nog säga att måååånga/de flesta tjejer, även jag tycker att det är sjukt sexigt med män i typ blåkläder...

    SvaraRadera
  14. Ja helt rätt Johan håller med dig. Men va menar du med fröken vill ha?

    SvaraRadera
  15. HÅLLÅ JA! Kanske mig du ska fråga..?

    SvaraRadera
  16. Ja håller med 1919 fattades beslut om lika och allmän rösträtt för kvinnor

    SvaraRadera
  17. Ser klart och tydligt att du kan ordbajsa, du har även lyckats lära dig hur man kopierar och klistrar in. Tänk va 2000-talet har att erbjuda dig.

    Polacker, hahaha självklart. vill man bo i en koja så fixar du det.

    (I modernt svenskt språkbruk avses med hantverkare oftast yrkesgrupper med särskild låg kompetens exempel snickare, plåtslagare, elektriker, rörmokare, murare och så vidare)

    Kan tyckas, men facineras fortfarande över pärm-bärare som inte vet hur man slår in en spik i väggen t ex... hög kompetens på de?

    Hur gamla är alla???

    SvaraRadera
  18. Om man slår "spiken på huvudet", så tolkar jag det som att man drämmer till med hammaren rakt på spikens huvud, inte bredvid så att det blir ett fult märke i träverket, inte heller lite vid sidan av spikhuvudet så att spiken blir sned. Eller om det är gipsvägg kanske man behöver skruvdragare.

    SvaraRadera
  19. Ha ha ha... Underbart... Ni är ju inte kloka!

    SvaraRadera
  20. Gratulerar!
    Ska du nångång spika/skruva i en gipsvägg och eventuellt hänga något rekommenderar jag molly-plugg om du inte hittar någon regel att spika/skruva i. Så att dina grejer fortfarande hänger kvar på väggen och inte ligger på golvet efter en stund.

    Om du mot förmodan skulle få problem, så har du ju dina Polack vänner att höra av dig till.

    Lycka till! krams

    SvaraRadera
  21. Privat fan man blir lite små kåt när du berättar om dina tips. Jag har ett som jag gillar den måste du prova. Kombinationsplugg Kan både sätta sig i en gipsskiva och bilda ett slags ankare på baksidan av gipsskivan (hålrumsinfästning). now whe speak

    SvaraRadera
  22. PS glömde Spikplugg

    De större används med fördel till reglar på fasader. De mindre passar bra till socklar. Kräver förborrning. Men jag gillar alla pluggar röda som gula dom blå är söta med. kram

    SvaraRadera
  23. hahaha, kåt? jisses...


    Kombinationsplugg, 'Mollyplugg' kärt barn har många namn och även olika utseenden. annars var det helt rätt påläst utav dig,
    Du verkligen måste trivas i kopiera/klistra in världen?? För övriga som tvivlar på dennes allmänbildning finns svaret här.

    http://www.jarnia.se/www/live/publik/tips.aspx?TreeID=13021

    Visst är livet lätt när det finns google.com??
    Fast du kanske inte googla? Kanske sprang direkt till www.jarnia.se???

    Men okej, jag tycker vi släpper den här diskussionen. Du har bevisat för mig redan att du kan kopiera o klistra, sen verkar du ju kunna ett och annat om spika/skruva också.

    Det är ju trots allt Sandra's blog, vi kanske kan starta ett eget forum någon annanstans?

    OCH jag är många år yngre än dig.
    Smisk på stjärten

    SvaraRadera
  24. Ofan helt rätt !

    Kolla denna sida privat http://www.spiderman.sonypictures.com/

    super sida ;-)

    SvaraRadera
  25. hahaha drar en djup suck.

    SvaraRadera
  26. Tack för underhållningen pojkar! Kanske ska byta namn på bloggen till "EN SKRUVAD VÄRLD"? Ha ha ha... Gott nytt år!

    SvaraRadera
  27. Från Latinos till mollyplugg??? Så du är vaken??? Hmmm... Får jag hämta upp dig för en frukost/tidig brunch? Skulle vara en trevlig avslutning på det här året. Kram

    SvaraRadera
  28. OM jag är... Kidsen borta och jag kan inte sova... Vaknade 07.45 och kunde bara inte somna om. Värdelös på att sova. Ok då! Det får bli en ganska snabb frukost, måste fixa lite inför kvällen. Ring mig!

    SvaraRadera