söndag 27 december 2009

Efter regn kommer solsken

Äntligen äntligen äntligen!
Det har regnat konstant sen vi anlände till huset och inte så lite heller... Men nu... Åhhhh så härligt. Bara efter en fjuttig dag med sol är regnet som bortglömt. Vi kastade oss ut allihopa, intog solstolarna och barnen badade i poolen och lekte fint med sina julklappar på gräsmattan.

Här ligger jag och vickar på tårna...

Pappa serverade Tinto de Verano till mamma och mig och livet är bara underbart.

Tack pappa, skål!


Tokstollar...

Jag är så sugen på att resa bort igen till ett säkert solställe... Ska kolla kalendern när jag kommer hem. Kan inte få nog av den där underbara saken som värmer så skönt.

7 kommentarer:

  1. Lustigt! Jag pratade med frugan om att mitt ex hade så fina fötter och så går jag in på din FB och ser dina fötter. Grrrr... Fortfarande fina!

    SvaraRadera
  2. Det ser oförskämt skönt ut!!! Hoppas ni har det härligt tillsammans och njuter av värmen. Hälsa familjen och ha ett riktigt Gott Nytt År. Kram Titti med familj

    SvaraRadera
  3. Ser så underbart ut. Njut!!!!!!

    SvaraRadera
  4. Nyår? Har fröken planer?

    SvaraRadera
  5. M: Tack...

    Titti: Det var oförskämt skönt! Familjen hälsar här och jag hoppas att ni får ett underbart Gott Nytt år!

    Anki: Så här ska man ha det!

    Johan: Ja, det har hon!

    SvaraRadera
  6. johan ett tips hummer och skumpa och ett lende kan funka med rose med.

    SvaraRadera
  7. Låter trist! Ska ja bjuda ut Fröken blir det betydligt mer spännande än så! Hon är lite besvärlig och väldigt upptagen. Tack ändå!

    SvaraRadera