lördag 26 december 2009

Hur mycket kan det komma från en himmel?

Den där jävla gubben skrattar gott åt mig. Han förföljde mig till Spanien och bestämde sig för att fortsätta ha kul på min bekostnad... När vi kom fram till flygplatsen fick vi en glimt av den sköna solen och jag fick ta fram mina nya älsklingar som satt som ett schmeck på näsan. Det blev dock en kort upplevelse och sen dess har regnet vräkt ner. Alltså så sinnessjukt mycket regn... Hur mycket vatten kan det komma från en himmel egentligen? På nätterna dånar åskan som väcker oss titt som tätt men vi får iallafall vara tillsammans hela familjen. Det är ju det viktigaste! Jag tog med mig en oönskad julklapp också... Min hosta som utvecklats till en rejäl förkylning och som jag har varit bussig att dela med mig av... till alla. Sorry my darlings... Barnen mår bra som tur är och de leker så fint med varandra och sina nya julklappar. Jag tillhör en av de många föräldrar som har världens finaste barn även om de kan göra mig alldeles galen ibland. Och det är väl precis så det ska vara...


11 kommentarer:

  1. Alldeles riktigt! Det är så det ska vara. Kom hem nu galna tjej, frisk... Allt är så mycket trevligare när du är med.

    SvaraRadera
  2. Nyår i Skåne?

    SvaraRadera
  3. Hemma igen den 29:e på eftermiddagen. Nej, nyår firas inte i Skåne i år. Kram

    SvaraRadera
  4. Kommer det någon fortsättning på berättelsen?

    SvaraRadera
  5. Sen gifte hon sig med mig och vi levde lyckliga i alla våra dar...

    SvaraRadera
  6. Näää... Någon Martin har jag aldrig hört fröken nämna...

    SvaraRadera
  7. Anna: Man vet ju aldrig när jag drömmer igen...

    Martin: Bättre än så tack!

    Johan: Var lite snäll!

    SvaraRadera
  8. Hahahaha, okej.... bussigt!!!

    no more comments!

    SvaraRadera
  9. Men sweetie då... Inte sura nu! Privat är ju privat...

    SvaraRadera
  10. Efter snö kommer tö eller något whats up på nyår?

    SvaraRadera
  11. På nyår blir det party... För mer detaljerade uppgifter vill jag veta vem som frågar...

    SvaraRadera