torsdag 31 december 2009

Summering

Kanske borde jag skriva att året som gått varit ett pissigt jävla år... Men jag tycker inte det! Jag har lärt mig massor! Åkt skidor, spelat golf... Allt det här är en kollegas fel från början, nu är det tack vare en kollega! Jag fick det stöd jag krävde till min dotter och hennes utveckling är helt enorm. Det har varit tungt men så mycket värt. Sonen känns stabil och trygg igen, mycket tack vare simningen tror jag. Att han blivit så duktig har gjort att han fått tillbaka sitt självförtroende. Förut var han alltid sist, nu slåss han i täten. Jag älskar mina barn och önskar att jag får göra deras barndom till ett lyckligt minne trots allt som de nu behöver gå igenom. Och här sitter jag och gråter! Näeee...

*Harkel*

Hälsomässigt har det verkligen varit ett speciellt år men jag väljer att se det som enda vägen till den friskhetskänsla jag nu fått. Det tog tid att hitta mediciner som passar men nu mår jag väldigt bra med både den biten och med mig själv. Tänk att jag alltid trott att jag inte passar som singel, att jag "behöver" någon. Och dessutom (ta inte illa upp ni ex som läser, vilket jag vet att ni gör) så har träffat killar som jag tar hand om... Fixar allt, står till förfogande. Usch! Aldrig mer! Jag har aldrig mått så bra med mig själv som nu och jag kan vara den jag trivs med att vara. Ingen som gnäller, är på dåligt humör, inget att reta sig på.

Min lillasyster har gift sig med sin kärlek och de är verkligen så rätt för varandra. Jag blir alldeles lycklig i hela kroppen av att se på dem! Nu gråter jag nästan igen...

Det blev ingen såndär solresa i år men det blev två vändor till Spanien, en till Italien och Schweiz så 2010 ska det definitivt resas till värmen! Om jag bara kan hitta en lucka i min kalender...

Jag är singel, jag är lycklig! Det kommer att bli ett fantastiskt 2010!



GOTT NYTT ÅR!

8 kommentarer:

  1. Du glömde de viktigaste Sandra...dagen då du o jag föll för varan:-D

    Du e en stark o en fantastisk kvinna.

    puss på dig ikväll ska vi ha så kul.

    SvaraRadera
  2. Shit såg att kan skrivit helt galet...beror nog på den där boxen vi tömde igår;-)

    SvaraRadera
  3. Du är underbar & älskad av många =)

    Kram S

    SvaraRadera
  4. Jag hoppas du hade ett bra slut på det nya året. Nu blickar vi framåt! Det bara känns som ditt år!

    SvaraRadera
  5. Gott Nytt på dig och din lilla familj!

    SvaraRadera
  6. Kram på er alla och ha ett underbart år. Knasigt att varje år börjar med årets baksmälla!

    SvaraRadera
  7. Du är fin du! Hoppas du får ett bra år!

    SvaraRadera