fredag 4 december 2009

The Ring

Äntligen helg efter en jobbig jobbvecka... Men nu är den slut och jag ska spendera helgen tillsammans med mina föräldrar. Det ska bli så mysigt! Imorse sa jag hejdå till dottern som åker till pappa över helgen. Jisses vad fjantig jag är, det blev omsminkning i bilen. Sonen stannar hemma eftersom mormor och morfar är hans absoluta favoriter i hela världen och det är inte så ofta vi ses.

Idag fick jag se en bild på min ring efter att den blivit tillfixad... Dåligt fotad... Det finns stenar på "baksidan" också. Och så ska den ju vara matt, inte blank. Jävligt jobbigt, men nu är den borta för alltid, min egen-designade förlovningsring... Enjoy it!
Bye bye the Ring...
CYNA (C Ya Never Again)
Ha ha ha... Tiger Woods och Elin, join my party!!! Med min sjuka humor blir likheterna hysteriskt roliga...

MIN SVÅGER BEHÖVER HJÄLP!
Desto fler visningar han får på youtube, desto större chans att han vinner en resa till Sydafrika! Lite dåligt ljud, med ett proffsigt framträdande!

7 kommentarer:

  1. Det måste vara svårt att ge upp den... Fin! Du är så stark Sandra, jag hade nog behållit ringen och tagit fram när jag kännt mig lessen. Men sån är ju jag... Ältaren, var det så du kallade mig? Ha :) Och jag ältar fortfarande efter låmg tid.

    SvaraRadera
  2. Inga problem att ge upp den. Jag har älskat den en gång men nu påminner den bara om gammalt. Ska man gå vidare så får man göra det helhjärtat. Och du vet vad jag säger... Inte hänga sig kvar där man inte är önskad! Spara på minne... Nä... Move on! Skaffa nya!

    SvaraRadera
  3. Sandra=stålkvinnan! Tänk om jag hade din styrka...

    SvaraRadera
  4. Sandra, du rockar! Bra kommentar. Inte samla på gamla minne, skaffa nya! Ska komma ihåg det! Får jag bjuda på lunch i veckan? Är i dina trakter från onsdag. Du = lika snygg som du alltid varit. Kram

    SvaraRadera
  5. The girl from Kista05 december, 2009

    Söt svåger!!!

    SvaraRadera
  6. Martin: Lunch funkar!

    Kista: Klicka på bara!

    Kram o trevlig lördag!

    SvaraRadera