onsdag 1 april 2009

April april din dumma sill

Blev man lurad igår? Tror att jag klarade mig.
The Voice gjorde ett bra försök.
Jakob Öqvist som visade rumpan för en tysk chef efter en "Ballar av Stål"-utmaning skulle efter utdragna möte och diskussioner få sparken. Men nä, inte den 1:a april.
Sonens försök var inte så tokigt det heller.
-Mamma och pappa kom, det ligger en död kråka på vår gräsmatta.
Ha, mannen reste sig och jag var snabb med att fnissa och säga April april!
-Ehhh, jag skulle bara släcka lampan...
Lättlurad, min man!

Hade den här artikeln publicerats igår hade jag trott att det var ett skämt!
http://www.aftonbladet.se/matvin/article4797827.ab
Men why not, i det här miljötänket.

Ipred... Jaha, då var det väl färdigladdat...
Nä, jag tänker nog fortsätta för det jag laddar ner är tv-serier som jag inte har tålamod att vänta på tills de kommer till Sverige.
Det får man väl inte heller egentligen men ibland måste man bara.

Sonens prover var helt okej!
Nu blir det kokt mat och Novalucid i två veckor, så får vi se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar