fredag 17 april 2009

Duktiga Sandra

*HARKEL*
En stolt Sandra tog hand om halva tvättstugeprojektet igår! Så nu har jag lovat mig själv att det ska vara klart innan helgen är slut! Och så har jag bokat tid för att byta mina däck! Nu måste jag ju belönas…
Strålande solsken frestande mig så att jag blev tvungen att åka till Ulriksdals trädgård på lunchen. Det är lyckopiller för mig att bara få gå runt där och titta, känna och såklart köpa lite… Ett par violer, snygga silverkrukor och så ett par nya, såklart rosa trädgårdshanskar. Nu känns det bra, va kul det är att sköta sig så man får belöningar.
Undrar varför inte mina barn tänker så???

Idag kommer dotterns kompis till oss och ska sova över. Hennes första riktiga övernattning men sanningen är att jag egentligen är barnvakt, men det ska bli trevligt.

Och sist men inte minst...
The Pirate Bay
Vart är vårt samhälle på väg egentligen???
Gissa om Piratpartiet kommer att få fler medlemmar?!
Bra sätt att få unga politiskt engagerade men förutom det så suger det här!
Trodde aldrig att de skulle bli dömda!

1 kommentar: