onsdag 22 april 2009

Slutsurfat då rå...

Idag har man spärrat massa internetsidor på jobbet.
Jag vet inte exakt vad som är spärrat ännu men Facebook, hotmail och gmail,
msn blev borttaget för över ett år sedan.
Inte för att jag spenderar speciellt mycket tid på varken min Facebook eller hotmail på jobbet men ibland har jag skrivbordslunch och då vill jag göra precis vad jag vill. Det är ändå min fritid.
Men nu är det slut på det. Trist!

Jag var så upprörd igår efter att ha börjat knåpa på ett brev till förskolechefen och mådde jättedåligt. Fick ett litet anfall och var tvungen att gå och lägga mig en stund.
Barnen hade som tur var redan somnat. Men det blev inget pang-anfall bara lite karusellyrsel och illamående som var över på ca en halvtimme.
Då började jag måla min toalettkonst till dottern. Det måste vara fint tills imorgon när vi ska ha toafest. Blev riktigt bra faktiskt. Och vad det var skönt att måla, jag kopplade verkligen bort allt ett tag och det behövdes. Ikväll ska jag fortsätta på brevet med nya friska och ännu mer förbannade tag! Den jäkeln fick mig att få ett anfall.
Och de har utnyttjat oss så in i h……!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar