torsdag 16 april 2009

Boa sugen

Mannen åkte till Arlanda tidigt imorse och väckte resten av oss.
Då blev det gott om tid till lite mys för oss tjejer.
Sonen pep i väg till skolan.
Vi satte oss framför datorn och dottern skulle lära mig ett ”häftit” spel.
Spännande…
Det blev Alfons och att lägga domino med knäckemackor.
Hur kommer man på något så genialt???
Vilket gav mig en tanke såklart.
Man kan ju spela det IRL och på så sätt få i dottern mat!
Jag smider mina planer och nu när jag kommit igång med lite av varje kommer jag på så mycket annat jag vill göra.
Det måste bero på våren, jag vill boa!
Nu ska det målas tavlor och fixas toalettkonst.

Igår ringde vår psykolog från Autismcenter igen och undrade om jag kunde vara ledig både torsdag och fredag nästa vecka. Ja, ta ut kontaktdagar alltså.
Min chef godkände min ledighet förbipasserande då han hörde mitt telefonsamtal.
Ok, då ska vi köra ett 4-dagars pass tors-sönd med toaträning och däremellan, då ska vi pyssla och måla.

Sonen fick ett Sims-spel förra veckan för gott uppförande och han älskar det.
Han har även fått sin mamma intresserad vilket är farligt farligt nu när jag börjat ta tag i mina sysslor. Jag har väldigt lätt att trilla dit!

Och kolla vad jag beställt till dottern i födelsedagspresent!
Jag bara kunde inte låta bli…

Fast jag har beställt med grått glas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar