fredag 20 mars 2009

Ljuvlig dag

Lugn och skön dag.
Tog på mina ursköna brillor och drog iväg med en hörbok i bilen.
Har precis lyssnat klart på Milleniumböckerna och det blir svårt att hitta något som är lika bra men jag ger Camilla Läckberg en chans med "Isprinsessan".
Var som sagt ledig från jobbet men åkte på lite annat jobb.
Roligt jobb!
Idag har jag varit på Skepparholmens Spa. Supertrevliga tjejer som jobbar där.
Och snart blir det riktigt fint där!


Några bilder från hemsidan http://www.ippica.se/

Jag åt en smarrig typisk fredagslunch och njöt. Lite shopping hann jag också med idag! Men bara en snabbvisit in på Zara och ut 600 kr fattigare. Hade tänkt hitta något till festen imorgon men något sånt hittade jag inte. Bara onödiga men trevliga inköp. Jag har hela morgondagen på mig att hitta något så jag känner mig lugn! Presenten är klar. Det blir ett Guldljus från Ippica.
Jag ska bara hitta några matchande dekorationsstenar och så lite cellofan så är det klart!
Jag tror det blir en riktigt trevlig fest imorgon! Längtar...

Idag kom psykologen från Autismcenter till dagis. Hon var där i 1,5 timme och dagisfröken sa att hon mest iaktog dem när de åt och sedan pratade de vuxna med varandra. ??? Ok... Dottern hade suttit som ett ljus mest konfunderad över att det satt en okänd människa och stirrade på henne. Jaha... Vi får väl se vad som händer. Men nu har vi det lugnt på mötesfronten ett tag. Hösten och vintern har varit full av möte och jag har knappt hunnit jobba något alls. Inga barnrelaterade möte förrän efter Påsk!

Något som gör mig konfunderad är det här: http://www.expressen.se/1.682011
Vem har inte ADHD enligt det här??? Det kanske inte är riktigt så enkelt...

Nu är det fredagsmys med barnen och Let´s dance!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar