onsdag 25 mars 2009

Gnällspiken

Usch, jag gillar verkligen inte att bara skriva om negativa saker.
Men nu känner jag mig ynklig och mår ganska dåligt.
Huvudvärk, illamående, tinnitus, trött och fortfarande lite bortdomnad i ansiktet.
Och gissa vart jag varit hela dagen? På jobbet såklart!
Men det beror mest på att jag inte vill vara ensam när jag får mina anfall och min man hade ett bokat jobb i någon fotostudio idag så då kände jag att jag nog kunde jobba lite.
Så ja, färdigklagat för idag!

Det är trots allt våffeldagen idag.
Smaklig spis!


Vi har bokat biobiljetter till måndag!
Jag och tre kollegor ska äntligen se "Män som hatar kvinnor".


Jag har läst alla Milleniumböckerna, rekommenderas!

2 kommentarer:

  1. Hej vännen! Vad kul att även du nu blivit med blogg! Nu blir vi ju nästan grannar igen :-). Läser och försöker förstå, du har det kämpigt! Tack för att du delar med dig! Ska läsa mer när jag kommer hem ikväll! *kram*

    SvaraRadera
  2. Jag bloggade lite under "dotterns" utredning med men det blev så deppigt så jag la ner den. Men det är skönt att skriva av sig... Saknar verkligen er! Kram

    SvaraRadera