onsdag 20 januari 2010

Jag är en envis jävel

Ta ett djupt andetag och håll dig för skratt så ska jag berätta vad jag sysslat med idag. Jag har tränat, på ett gym! Åhhh, tänk att jag vet vad ni tänker! Men närå, jag har bestämt mig för massor med saker idag och inte en chans att jag ger mig. Om jag kan röra mig alls imorgon så blir det träning igen redan då! Jag har en plan och ett mål. Nu jäklar... Jag frågade min nya livsmentor hur lång tid det här kommer ta och berättade vad jag ville uppnå. Han frågade då hur ofta jag tänkte träna. Vaddå, räcker det inte med idag?!? Hi hi! Han var från Helsingborg och hejade på mig som hela HIF:s hejarklack! Och det behövs... Jag är ju klen, trodde jag var starkare. Men just nu ska dottern och jag iväg på tjejgrejer medans sonen åker skidor. C Ya!

Invägning 46,7 kg och jag ska upp!


Ni ser bulan va?!

8 kommentarer:

  1. Troligen den envisaste jag känner. Inte alltid i positiv bemärkelse dock! Eller kontrollfreak som jag sa igår. Vad har du mer bestämt dig för idag? Och vad är målet? SM i fitness om två veckor? He he!

    SvaraRadera
  2. Tydlig bula! Och du har aldrig tränat och går omkring i DEN kroppen! Du är en hemsk människa!

    SvaraRadera
  3. Johan: Jag vill inte berätta målen ännu men deadline 1/4. Och det fixar jag lätt!

    Och till Johans käresta(?) Malin:
    Köp ett hus! Måla, slipa, putsa, skotta och bär. Billigt gymkort! Välkommen hit!

    SvaraRadera
  4. Tränar inte du??? Hoppsan, det har jag alltid trott! Grattis då...

    SvaraRadera
  5. Jag håller med Anki! Välbevarad tvåbarnsmamma i en tonårings kropp.

    SvaraRadera
  6. Malin: Glömde nämna hur tungt det är att dra barn i pulka och hur många gånger de åker ner för backen och vill upp igen!

    Anki: Sweetest thing!

    Johan: Puss på kinden!

    SvaraRadera
  7. Nja... Nästan en i mungipan va?

    SvaraRadera