fredag 22 januari 2010

Jag ska aldrig...

Klarar man inte av att vara bakis ska man fan inte dricka heller! Eller hur brukar man säga? Tål man inte spriten ska man fan inte dricka den heller, så är det va? Uhhh... Absolut Mango stod det på menyn igår. Spriten tar över min kropp som en exorcist och får mig att tänka baklänges. Det är en ädel konst som kan vara knepig att bemästra men som sagt... Som att frivilligt hälla i sig en ond skepnad! Jag själv blir inte ond bara knäpp! Jag tål det inte och det är ingen bra kombination med min söta lilla Meniére... Vin går bra men INTE starksprit. Det är ju knappast någon nyhet och det lär väl inte bli sista gången heller, det fattar ju vilken idiot som helst men visst låter det bra?! Jag ska aldrig... Av minnet att dömma intogs det en salig massa drinkar och det kommunicerades på just de sätt det borde finnas alkolås för! Mest för att man aldrig kommer ihåg. Fast å andra sidan... What the hell...

12 kommentarer:

  1. Jag älskar din blogg!

    SvaraRadera
  2. Du har möblerat om ser jag! Fint!

    SvaraRadera
  3. Hej söt! Utgång som gäller i helgen?
    Kram

    SvaraRadera
  4. Nja... Imorgon kanske... Idag blir det girlsnight hos mig!

    SvaraRadera
  5. Donkey Kong22 januari, 2010

    Girlsnight?? låter farligt... count me in?

    SvaraRadera
  6. Har du bytt nick? Ha ha... Old gang... Välkommen!

    SvaraRadera
  7. Hej, läst din blogg ganska länge. Vill först tacka och uppmuntra. Jag njuter av vartenda inlägg du skriver. Du verkar vara en stark själ och ibland undrar jag hur du orkar. Nog om det. Har en fråga till dig ang din dotter. Du skrev tidigare om poängsystem, gör ni det fortfarande. Vad tycker du Fungerar det?

    Kram

    SvaraRadera
  8. Hej Isa! Kul att du gillar bloggen! Ja, vi kör på med varierande resultat. Nyckeln är själva belöningen. Jag ska skriva om det i veckan. Håll ut!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Vem råkade ut för din terrorism då? Någon speciell eller var det allmänt?

    SvaraRadera
  10. Blandad kompott! Själv tycker ju jag att jag har kommit på jordens alla svar på olösta frågor. Men mitt i natten vill ju folk sova... Jag är en störig jävel men bara när jag dricker starksprit! Tur att det bara blir två gånger om året!

    SvaraRadera
  11. Donkey Kong23 januari, 2010

    När är andra gången du dricker starksprit???

    SvaraRadera
  12. Ha ha... Alltså två gånger om året är förra gången och nästa gång!

    SvaraRadera