tisdag 19 januari 2010

Fokus!

När jag stannar upp och tänker efter kan jag inte annat än att skratta åt mig själv. Sandra i ett nötskal, föga förvånande. Hur var det nu igen? Vad skulle jag fokusera på??? Nej, det var inte så här det skulle vara. Jag är ju bara jag, nu känns det som jag är någon annan. Gör om, gör rätt! Ni kanske inte förstår men det är inte meningen heller. Jag kan inte jonglera, har aldrig kunnat men nu står jag här med massa bollar i luften och alla kommer emot mig i en ilande fart. Vilken ska jag fånga? Eller ska jag ens det? Jag förälskar mig i saker/prylar men jag vet ju bättre egentligen. Igår en iPhone men det var ju ett bra pris. Idag köpte jag fasiken nästan en ny bil men den gamla börjar ju kosta pengar. Hittar alla möjliga ursäkter och det är bara mig själv jag lurar. Ha ha ha!
Nä, fokus fröken!

12 kommentarer:

  1. Jg kan tycka att du är värd lite prylar. Varför inte? Kanske en del i din process att allt ska bytas ut.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad för bil?

    SvaraRadera
  3. Anki: Jag tror att jag är klar med den processen redan. Jag vill helt enkelt bara ha!

    Johan: Beemer...

    Kram

    SvaraRadera
  4. Sandra, du har koll fast det inte alltid känns så. Du har alltid koll och du vet vad du ska göra innerst inne.

    SvaraRadera
  5. Jo, jag vet... Men det känns som att jag behöver de där prylarna... Som lite beröm till mig själv.

    SvaraRadera
  6. Jag följer med dig och kollar bilar! Ja, du får köra! Planer i helgen?

    SvaraRadera
  7. Hi hi, tror du jag vill köra? Vad får dig att tro det? Ja, jag har planer tyvärr.

    SvaraRadera
  8. Fröken är bara ett (varmt och kärleksfullt) KONTROLLFREAK och dessutom världens sämsta medpassagerare! Men du är en bra förare, I´ll give you that!

    SvaraRadera
  9. Ring D som kan ordna med ett bra pris på bil..
    du vet vart han finns. kram a

    SvaraRadera
  10. Ahhh... Thanx love! Men bara samma märke som jag redan har va? Jag ringer imorgon!

    SvaraRadera
  11. Du har väl inte gått och kärat ner dig?

    SvaraRadera
  12. Närå! Isprinsessan har inte tinat!

    SvaraRadera