lördag 9 januari 2010

Startkablar

Efter en tokig dag på jobbet kom jag på att jag hade tusen saker att fixa. Sonen ska åka till Kungsberget vilket vi egentligen bokat av men nu skulle han åka iallafall... Då skulle det ju skaffas nya pjäxor och lite annat. Speciell matsäck beställdes och jag flängde fram och tillbaka i diverse butiker. "-Nja... De pjäxorna är inte så snygga..." Gaahhh... Allt fixat så ska jag bara stanna till på Ica-Stopp. Jag springer in själv och barnen sitter kvar i bilen. Då passar de på att tända lampan, ladda sina Nitendo och sätter på dvd:n i bilen. Tror inte jag var borta mer än 4-5 minuter och biljäveln var helt död när jag kom ut. Okej, det här är ett av de få tillfällena som jag behöver en man! Men jag fick låna en. Magnus, min hjälte. Han är egenligen en väns man men hon lånar ut honom ibland vilket jag är djupt tacksam för. (Ni är bäst!) Han kom och räddade oss i kylan med startkablar. Sen blev det middag hemma och tjejsnack! Mange är också bra på tjejsnack men efter några timmar gick han hem och sov och då blev det verkligen tjejsnack! Ha ha ha, underbart!

19 kommentarer:

  1. Du kan få en alldeles egen man om du vill. Skulle lätt kunna ställa upp även om det förvisso skulle vara en uppoffring.

    SvaraRadera
  2. Det var väldigt omtänksamt av dig Johan! Tack... Men nu fungerar ju bilen igen.

    SvaraRadera
  3. Jag kan dansa också! :)

    SvaraRadera
  4. Ha ha ha! Det skulle jag vilja se!

    SvaraRadera
  5. Johan, är du lite trög eller?

    SvaraRadera
  6. Jag bjuder på mig själv och tar inte livet så allvarligt. Själv då?

    SvaraRadera
  7. Sandra, vem skulle du helst gå på dejt med då?

    SvaraRadera
  8. Med den som jag SKA på dejt med idag, sorry boys!

    SvaraRadera
  9. Hängmörad eller lammkött?

    SvaraRadera
  10. Hur hittade ni hit egentligen alla tokstollar! Nej... Säger inget!
    Malin: Fy dig!

    SvaraRadera
  11. Good luck baby! Malin: Ska vi betta åldern?

    SvaraRadera
  12. ok! jag säger 28

    SvaraRadera
  13. Vad slår vi vad om? 28??? Nääää, jag säger 26.

    SvaraRadera
  14. Om du bor i Sthlm slår vi vad om en drink på något mysigt ställe på Söder.

    SvaraRadera
  15. Bor i trakten! Deal! Nu ska vi bara få svaret också.

    SvaraRadera
  16. Ni är sjuka. Vi får väl se senare...

    SvaraRadera
  17. Have a fab and crazy date! Å alla detaljer till mig sen!

    SvaraRadera