torsdag 7 januari 2010

Kan du spelet?

Hittade det här i Spanien, undrar vad det heter på svenska...

Nu är det inte det spelet jag syftar på... Men på riktigt, någon som kan? För det kan iallafall inte jag. Ni vet... Man träffar någon och så uppstår det kemi. Sen är det bara trams. Man ska inte ringa eller smsa fast man vill. Den som håller ut längst vinner... Eller? Man säger ja men menar nej. Eller tvärtom... Väldigt kvinnligt måste jag nog tycka. Ha ha... För mig är det helt tvärtom. Jag säger kanske inte rakt ut vad jag tycker men om jag får en fråga så svarar jag... Jag kan vara brutalt ärlig dessutom.

Igår skrev jag och frågade hur ett gammalt (mitt första) ex mår. Eller jag skrev "Läget?" Så får jag till svar: "Bara fin fint! Själv då? Hur kommer det sig att ytliga, kaxiga, snobbiga MITT EFTERNAMN helt plötsligt skriver till lilla vanliga mig?" *Harkel* Hmm, ja... Trevligt... Gissa om jag blev snopen, trodde inte någon uppfattar mig så men jag hade tydligen fel... Ha, men tydligen gillar han sånna personer då eftersom vi var tillsammans i nästan två år...

Killar... ni är en underlig sort och jag förstår mig inte på er alls!

31 kommentarer:

  1. OM jag kan, I made it! Det är ju bara för att öka spänningen. Den som är mest intresserad hör av sig först. Eller den som har sämst karaktär. Tycker du inte att det är lite spännande då?

    SvaraRadera
  2. Ok, Johan... Men bara så du vet så pratar jag inte om dig nu... Sorry... Förklara då för mig varför man väljer att inte höra av sig till någon som vill höra av sig till. Verkar ju helt efterblivet... Inte alls spännande, bara jobbigt!

    SvaraRadera
  3. Sandra, jag vet att du inte ser på mig på det sättet. Lugnt! Han kanske inte är så intresserad..?

    SvaraRadera
  4. Kanske inte... Nu handlar detta inte om en specifik person...

    SvaraRadera
  5. Åhhh, hatar det där... Men det brukar mest vara yngre killar som håller på sådär. Eller?

    SvaraRadera
  6. Jag träffade en kille som var jättekär i mig men spelade som att han inte ens var intresserad. Jag fattade ju inte så jag gick vidare. Hade jag vetat hade vi kanske haft en chans. Han spelade för mycket!

    SvaraRadera
  7. Ja, jag har ju dejtat lite nu på senaste eller vad man nu ska kalla det. Och visst är det skillnad på yngre och äldre... Båda har sin charm...

    SvaraRadera
  8. Vad är bäst?

    SvaraRadera
  9. puh... Ingen aning... Jag hade en trevlig dejt med en man och det var så sjukt trevligt, mentalt stimulerande och underhållande. Vi träffade dessutom fragglarna! Ha ha! Yngre... De är ju så hemliga... man har ju ingen aning!

    SvaraRadera
  10. Vår dejt då?

    SvaraRadera
  11. Det var väl ingen dejt! Vi käkade frukost!

    SvaraRadera
  12. Fast du är ju öppen och trevlig!

    SvaraRadera
  13. Som om inte du spelar! Hör av dig själv då!

    SvaraRadera
  14. Näeee... Jag gillar ju inte att förlora ;)

    SvaraRadera
  15. Honey, nu vet ju du att jag inte tänder på tjejer men jag kan dela en hemlighet... Där är svårt med yngre killar. De vill liksom ha alla dörrar öppna... Fast även en fjolla som jag spelar spelet... Join us!

    SvaraRadera
  16. Och eftersom du inte heller hör av dig tydligen så spelar ju du också ett spel. Har jag fel? Du verkar ju lite intresserad... Eller är det den ständiga jakten som lockar?

    SvaraRadera
  17. Nja... Den som lever få se! OCH! Detta inlägg handlar inte om en specifik person från början... Det var en allmän observation!

    SvaraRadera
  18. He he... Ok, baby... Vi säger det!

    SvaraRadera
  19. Undrar hur många personer som egentligen var i den där bubbelpoolen!

    SvaraRadera
  20. Humor... Träffade en norrman once som tillägnade mig denna...

    SvaraRadera
  21. Dylan: Har nyss testat en ny variant... Frågar rakt ut! Jag informerar om resultatet!

    SvaraRadera
  22. Väntar med spänning!

    SvaraRadera
  23. Ber om ursäkt för att jag repsenterar 'den yngre skalan'..

    SvaraRadera
  24. Du är nog inte ensam i den kategorien...

    SvaraRadera
  25. Tack Malin! Men in this case... i am the owner of nowhere land...

    SvaraRadera