onsdag 6 januari 2010

Mobilalkolås önskas!

Fick ju för mig att jag skulle gå ut igår... Hade en plan men den sprack totalt! Jag är inne i stan vid 22 tiden och trippar in i mina klackar på Noppe´s. Där sitter mitt sällskap... och några väldigt bekanta ansikte sidan om. Japp, där sitter exets typ närmsta killkompisar, hela gänget... Men tjena... Det blev ju såklart väldigt märkligt men det var vi alla överens om. In med något stark! Och kvällen hade börjat! Det blev det ena stället efter det andra och jag stod med ett glas i handen hela tiden. Vi åkte limo och jag hade djupa diskussioner med Micke Brinkenstierna om mellanstadietiden... O boy... Det dansades och stojades och han i The Poodles - vad han nu heter och jag kom lite på kant. Asså... vilken kväll... Och den tog aldrig slut heller. När jag kollade i min mobil i morse fick jag ju skämmas lite, minst sagt. Fast det var ju lite kul också! Ha ha ha... Tidpunkten för hemresan vill jag inte ens tänka på... Men det var en orginell taxiresa!

Idag blev det en lugn dag, skulle jobbat men det blev inte så... Förkyld fortfarande ju...Det blev ett mysigt bubbelbad istället tills jag såg ut som ett russin! Båda barnen är hemma igen, underbart!

10 kommentarer:

  1. DU ÄR INTE KLOK! MEN OTROLIGT KUL!

    SvaraRadera
  2. Sandra, du glänser, sprakar, lyser, blixtrar! Shit... You are hot!

    SvaraRadera
  3. Sluta limma! Du har ändå ingen chans!

    SvaraRadera
  4. Vem är du egentligen?

    SvaraRadera
  5. Vem fan är du själv?

    SvaraRadera
  6. Nej nej nej pojkar... Inte bråka! Ni är båda goda vänner till mig! Puss på er!

    SvaraRadera
  7. Nä, det var dumt. Förlåt! Vad sägs om bio imorgon? Luftslottet har jag inte sett än, har du?
    Kramen

    SvaraRadera
  8. Nja, den ska jag se med mina kollegor... Vi har sett de andra två ihop...

    SvaraRadera
  9. Ojdå, kul att du hade en sån spårad kväll... =)
    Var väl inget fel i dem skickade meddelanden?

    hahaha, gubbar... shiiiet!

    pusskram baby

    SvaraRadera
  10. Spårad kan man säga! Nä, de du fick var ok... Fanns andra som råkade värre ut...

    SvaraRadera