torsdag 21 januari 2010

Helgtjuvstartar!

Imorse trippade jag in till chefen och bad om att få vara ledig imorgon och det fick jag. Han är snäll min chef! Därefter fick jag ett sms från en väninna som vill komma över och tjejsnacka lite ikväll. Så passande. Gick på lunch med mina kollegor och när jag ändå var i närheten av Systembolaget... Gissa vad som hände??? MOHAHAHA!!! Yes, jag fick visa leg! Önskar jag kunde hoppa och studsa av glädje men har dock lite för ont i min stackars kropp efter "HIF-matchen" igår...

6 kommentarer:

  1. Jasså hon har ont idag? Kan tänka mig. Du din lyxlirare, vad gör du imorgon då om du nu ska vara ledig?

    SvaraRadera
  2. Ont??? Jag döööör! Imorgon ska jag träna igen med min Hif:are. Sen ska jag fixa lite hemma. Dottern åker till exet och sonen stannar hemma för han tävlar på lördag...

    SvaraRadera
  3. Simning? Vart bär det av nu då? Hinner du med en lunch?

    SvaraRadera
  4. Ja, simning. Tävling i Enköping. Jag ska träna nu men är du i krokarna så visst kan vi ta en lunch.

    SvaraRadera
  5. Vad du är duktig!

    SvaraRadera
  6. Inte alls... Du skulle bara veta vad jag gjorde igår. Måste kompensera... Off to the gym!

    SvaraRadera