måndag 22 februari 2010

Snusmumriken

Blä för snus! Och ja, det var den "lilla detaljen" i förra inlägget.
Dessa äckliga, bajsfärgade, illaluktande sopor förföljer mig. De dyker fortfarande upp i blomkrukor, bakom spisen (!), i rabatter, i gräsmattan, i garaget. En klar förbättring dock, för några månader sedan fanns de fan överallt! Ööööörk! Och nu helt plötsligt i en mun... igen!
Den här typen av problem är till för att lösas! :)


Och själv är jag ju perfekt???
Nja, så långt ifrån man kan komma kanske...

Fick ett mini-anfall igår, det första på länge. Lämnat prover idag så imorgon får vi se hur lilla kaliumet mår... Kan med säkerhet säga att det är lågt iallafall. :(

4 kommentarer:

  1. Håller med dig, det är äckligt! Fast rökare är nog ännu värre. Om du fick välja då? På någon som snusar eller någon som är kortare än dig?

    SvaraRadera
  2. Nä, jag tycker snus är värre än rök men det kanske beror att jag själv "feströker". Det luktar såklart inte geléhallon men det för ju inte snus heller. Det stinker en blandning mellan sopor och gammal gubbe! Blääää!
    Jag vill inte låta ytlig på något sett men med tanke på att jag själv inte är så lång skulle jag inte kunna tänka mig att dejta någon som är kortare... Valet är dock inte snusaren för det! :)

    SvaraRadera
  3. Yack, för snusare. Stort NO, NO, som icke rökare idag så skulle jag aldrig så ut med lukten. Dessutom är det farligt, farligare än cigaretter många gånger. Du får jobba för att få honom att sluta, jobba stenhårt! Vilken moraltant jag blev....och Sandra - trodde du slutat feströka! hhhmmmm mer moraltant - men du vet du var ju med sista dagen jag tog en cigg!
    Kram, ta hand om dig!

    SvaraRadera
  4. Jag hade slutat helt men det blev lite körigt en period så det bara blev så. Ska sluta med det!
    Och tro mig, jag jobbar på det! (Fast han röker lite också...)
    Usch ja! Den dagen minns jag... Jag vet hur korkat och farligt det är. Bättring utlovas!

    Kraaam på er!

    SvaraRadera