tisdag 9 februari 2010

Plötsligt vänder det!

Kan man reklamera den här hösten/vintern? Jag åberopar ångerrätten och raderar bort några minnen och upplevelser. Så praktiskt det skulle vara! Om man hela tiden tittar i backspegeln är det lätt att köra av vägen och det verkar ju väldigt dumt! Jag har kommit på en sak. Vi underliga varelser som delar planeten Jorden är en märklig art. Vi söker bekräftelser hela tiden i andras uppfattning om saker. Hur bra kan det bli? Att man frågar om någon annans åsikt och tycke för att själv fatta ett beslut som man ska stå för. Ja, välkommen till min snurriga värld. Jag tänker för mycket!

Provsvaren har kommit! Jag trodde ju att jag hade fått magsår men det vara "bara" magkatarr, inga bakterier! Och kalium 3,3! (Ska ligga mellan 3,6-5,0 men det är nära nu!) Jag har gått upp lite i vikt och mår oförskämt bra! Jag har träffat någon men mer än så vill jag inte säga just nu och mer än så vet jag inte heller, men det känns bra... Life is fabulous och den spalliga, tokiga skånskan är tillbaka med mer erfarenhet i bagaget!

4 kommentarer:

  1. Det där låter spännade! Vi går mot ljusare tider :-)

    SvaraRadera
  2. Ok... Jag är lite småsur och lite avis ska jag erkänna men fy vad du är värd att träffa någon. Hoppas han förtjänar dig!

    SvaraRadera
  3. Härligt! Med allt! Grattis!

    SvaraRadera
  4. christian äger alla....han spöar mig varje dag i tekken 6.. (tv-spel för dom som inte har koll)... nu gör vi sportsbar fulla o kåta... ingen ska gifta sig här inte.

    SvaraRadera