söndag 6 september 2009

Total förvirrand...

Nu har jag haft så mycket egen tid att min hjärna inte längre fungerar. Denna helgen har jag lyckats vara på väg till ett dop som inte är förrän nästa vecka och istället missat födelsedagstårta där det verkligen var kalas idag... Tur i oturen fick vi vända bilen p g a en "liten" olycka orsakad av dottern... Jag är ju som uppslukad av den där golfen, skyller på det.
Nu måste jag sätta ett mål för att göra det där förbaskade teoriprovet! Måste ha något som sporrar...

Jag ska på ett 3-dagars bröllop och nu sitter vi och lusläser inbjudan efter en kommentar från en vän "det är säkert olika klädsel på olika dagar".
Mitt svar: "Nej, det stod cocktail."
Nu när vi läser igenom igen (OBS! Inbjudan är helt och hållet på norska!) står det: ANTREKK: GALLA/FRACK på själva bröllopsinbjudan och cocktail på kvällen innan...
Det betyder långklänning och det har jag ju ingen men vår vän Jonas har lovat att hjälpa till och han är stylist... GULD!

Ok... Så! Nu är det hård diet och solarium i en vecka som gäller!
Ahhh! Panik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar