lördag 12 september 2009

Sportig mamma, sportig son!

Om du visste hur trött jag är och hur ont jag har i mitt stackars huvud efter ryggmärgsprovet. Nåja, livet går vidare och barnen har inte riktigt det överseendet...
Gick och la mig tidigt igår och det är jag tacksam för idag.
8.45 var det samling i morse, sonen skulle tävla i SM i Biathle.
Underbar morgon och så här gick det:

Alla ÅSS:are samlas

En del av startfältet, sonen är yngst

Här springer en hjälte med bara en sko...

Det blev en fjärde plats...
Tredje och fjärdeplatstagarna...

Och mamma fick åka och spela lite golf...

1 kommentar:

  1. Här har det hänt saker! GOLF.....GOOOLLLFFF!, Springer, brist på kalcium och massa annat. Det låter som om du har fullt upp :-)! Och jag förstår att du har svårt att inte njuta av goset :-)!

    Duktig han är din son!

    SvaraRadera