måndag 28 september 2009

ZzzzZzzz

I helgen har jag sovit!
Helt ofattbart att man kan sova så många timmar... Ja, jag har hunnit med att vara i en simhall ca 10 timmar och såklart hann jag med en liten lektion golf. Jo, och ett träningspass med min simgrupp och en supersnabb brunch på Zink innan golfen. Lördagen som vi väntat på var här. Dags för Knatte Cup för sonen. Det gick bra, han kom tvåa i bägga sina heat men slutade på 30 och 31:e plats i hela tävligen. I ryggsimmet tog han personligt rekord med 7 sekunder.
Nytt rekord (50 m) 53.59. I frisim gick han från sin ett år gamla tid 55.89 till 46.99!!! Ca 9 sekunder... Jag trodde inte att han skulle simma under 50 sekunder så jag mutade honom med en skateboard... Jag vet att man inte får göra så men han behövde en sporre.
När han kom i mål skrek han till sin tårögda mamma:
-Känn på den! Underbart...

På bana 5 ser ni kungen...
Kalium...
Nu har det gått för snabbt upp, vilket också är farligt...
3,8 vilket är en ökning med 0,8 sedan förra måndagen.
Hopplöst det här men nu har vi minskat på medicinerna.
Jag mår i alla fall 100 gånger bättre!

Ja, när hann jag sova... men sovit har jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar