lördag 5 september 2009

Jag har blivit tokig!

För 8 månader sedan ställde jag mig på slalomskidor för första gången i mitt liv - och tyckte det var ganska kul. Förra veckan var jag ute och sprang med sonen som ska tävla i multisport om en vecka. Alla som känner mig vet att jag är väldigt bekväm och inte rör på mig i onödan annat än på Wii kanske. MEN!!! Nu har jag börjat träna yoga OCH, hör på den här... börjat spela golf! HALLÅ! Jag kan knappt tro att jag själv skriver det här men så är det. Dessutom längtar jag tills nästa gång, vilket är redan imorgon. Dottern är på kortis och sonen är hos en kompis så här ligger jag på spikmattan och läser golfregler...
Jag har varit väldigt negativ till golf sedan jag haft en fanatisk pojkvän som tillbringade varje ledig stund på golfbanan men nu är jag trollbunden.

FORE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar