onsdag 23 september 2009

Bröllop i dagarna tre...

Oj oj oj vad livet är hektiskt ibland.
Jag har varit på 3-dagars bröllopet jag tidigare nämnt och det var verkligen gala!
Kväll nummer ett var det cocktail och jag hade en rosa söt liten klänning. Tack för lånet Mona!

Nästan redo för party...

Dag nummer två var det dags för gala/frack.
Jag kände mig så fin i min nya klänning, som en riktig prinsessa.

Jaha, och mitt kaliumvärde har dessvärre blivit lite sämre efter det här underbara bröllopet. Det skulle kunna bero på alkoholen faktiskt... Kalium 3,0 förra veckan 3,2.
(Betydligt bättre än 2,3 som jag hade när jag åkte in akut och hade hypokalemi som det så fint heter... )
Nu har jag tripplat min dos kalium, håller tummarna!

Det närmar sig simtävling för sonen. Han har väl ingen vinstchans men vi ser fram emot nya personliga rekord...
Golfen är kul och det har nästan blivit dags för uppspel! Jag har en sista privatlektion nästa helg, sen jäklar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar