tisdag 7 juli 2009

Tungt!

Det har varit mycket jobb nu en period. Så blir det innan semester.
Mården har haft bartömning och jag lovar att vi tömde!
Michael Jackson är död. För mig har hans musik varit en del av min uppväxt och det är bara sorgligt att en trebarnspappa lämnar så tidig. I den här barnhistorien vet jag inte vart jag stod men nu är jag väldigt berörd efter att ha sett begravningen. Både jag och mannen satt och grät i soffan när hans dotter skulle försöka tala. Fasen så hemskt!

Idag blev jag klar med halvårsbokslutet och nedräkningen fortsätter.
3 dagar kvar till semester...

2 kommentarer:

  1. Hej! Ni är välkomna ner :-). Vi jobbar men...det löser vi. Säg till R att H har en massa verktyg han kan få prova :-). Och du den bartömningen hade jag velat vara med på :-))

    SvaraRadera
  2. Vi anpassar oss efter er. Kan besöka lite släktingar först. Åhh, ingår det en kurs då också huuur man använder dessa verktyg??? ;)

    SvaraRadera