måndag 13 juli 2009

Hoppsan, fembarnsmamma!

Nej, min svullna mage beror inte på att jag vänta trillingar! Den är förresten väldigt mycket bättre men fortfarande lite svullen. Jag har passat tre barn, då föräldrarna behövde åka in akut med en blindtarminflammation. Så alltså 5 barn! Sonen och en jämnårig kille och de leker jättefint. Dottern och hennes bästa killkompis, de är monster ihop. Skriker och bråkar och busar hela tiden. Och så lilla bebisen, snart 3 månader. Hon är en sån fresterska! Lättare barn får man leta efter. Ja, det blev inte mycket annat gjort och operationen gick bra. Jag har ätit som man ska, utan fusk och det är inga problem alls förutom att jag saknar mina knäckebröd på morgonen. Jag vänjer mig säkert... Dessutom har jag kört lite Wii-fit på morgnarna när resten av familjen sover så nu har jag upplevt den märkliga känslan - träningsvärk. Det var inte igår!

Mannens bagage från Tyskland. Inte mycket ätbart inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar