torsdag 16 juli 2009

Orörlig

Jag har så ont i min stackars kropp. Jag har Wii-at varje dag och fasen vad det är kul. Måste kompensera för alla drinkarna som är omöjliga att motstå. Dessutom har det pågått grovt trädgårdsarbete. Jag fuskade och slängde lite trädgårdsavfall i soptunnan. Fick en lapp arg lapp av sopgubben att de inte tömmer soptunnan med trädgårdsanfall i. Grrrr...
Jag har nu under en veckas tid undvikit både gluten, laktos samt alla spannmål. Jag är garanterat laktosintolerant. Helt ok, alla produkter finns att ersätta.
Min lilla son har flygit till mormor och morfar, aahhh vad det är tomt...
Dottern är i en väldigt speciell fas - typ den där ignorera-fasen.
Samlar nya krafter...

1 kommentar:

  1. Hej Sandra!
    Du tycks ha en intressant blogg oxå! Måste bara ta bingen nu, men jag hoppas kunna kika in hit oftare! Tack för go' kommentar, för en tid sedan, på min blogg (har haft strul med aftonbladetbloggen!)!
    Gillar att Du ändrar Din kost! Tipset, från mig, är att Du skippar mjölken också; 100% ren från gluten (mjöl), kasein (mjölk) och soja ger Dig större chans, möjlighet, känna hur underbart det är att bli klar i bollen och lätt i kroppen! En känsla som är obeskrivlig MEN då behöver Du ju tillskott också... nu har jag ju inte läst om allt vad Du äter och inte äter, så jag skall inte lägga mig i! Bättre att Du försöker än inte men helhjärtat är bättre - tro mig; jag var halvhjärtad i närmare tretton, fjorton år! Sedan, när jag blev hundra, tänkte jag att det var ju för j-ligt att ingen berättade detta redan när jag började ettan! Men VEM visste sådant 1958!?
    Sov gottis!

    SvaraRadera