tisdag 16 juni 2009

Viva España

Vi flög iväg med medicinerna packade. Jag var hos doktorn i fredags och fick en dunderkur med penicilin och lite annat smått och gott. Jag fasade för flygresan men den blev inte alls som jag trodde. Mina bihålor gjorde skitont men jag fick annat att tänka på. Min lille prins började spy när vi precis skulle landa och dottern säger samtidigt att jag måste gå med henne på toa. Mannen inser inte ens vad som är på G, sitter lugnt på en annan rad och sover så jag far fram och tillbaka som en tok med tårar i ögonen pga min egen smärta. Dottern var inte i bästa form men halva resan var hon duktig. På flygplatsen fick hon ett utbrott och alla verkligen stirrade, skrattade och viskade. Ahh, jag blev så arg! Mannen fick komma och ta över, min gräns var nådd. Vi hämtade hyrbilen och var på väg. Underbart väder, vi landade ca 19.30 och det var 24 grader varmt. Wiiieee hiii! Barnen sprang ut i poolen så snart vi stannat bilen. Och nu mina vänner vill jag bara säga att jag njuter och har det bäst! Vi blir så omhändertagna av mina underbara föräldrar och vädret kunde inte bli bättre.
Viva España

1 kommentar:

  1. Passa på och njut nu! Och jag menar NJUT!! Hälsa de dina!

    SvaraRadera