tisdag 2 juni 2009

Den perfekte barnvakten???

Jag hade ingen barnvakt igår och var tvungen att gå på ett tränarmöte. Sonen sa att han kunde passa dottern och de skulle spela Wii och ha kul.
Hmmm… Okej, sa jag MEN INGA HYSS! Jag lämnar aldrig dem ensamma men kände att jag inte hade något val + att sonen verkligen ville visa att han kunde.
Mötet var tänkt att vara i ca en timme men blev något utdraget.
Hem kommer jag och möts av en märklig stank. Jag konstaterar ganska snabbt att det är ättika och vet exakt vad mina små gullungar gjort…
Ett expriment som heter ”Vulkanen” som jag råkat ut för några gånger…
Det låg bakpulver i HELA köket. Jag kunde ju inte bli arg, sonen hade ju underhållt dottern och båda var på ett fantastiskt humör när jag kom hem. Sonen fick torka golvet i alla fall och fick ett litet pekfinger…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar