fredag 26 juni 2009

Norrorts djurliv!

Min kära lilla dotter har stoppat in mynt i min bilstereo så varken min radio eller cd fungerar som den ska. Jag tycker att det är skittrist att köra bil utan musik så jag har börjat ringa och terrorisera diverse bekanta och vänner på morgonkvisten. Den här morgonen var det Fru R´s tur. Vi småpratade om allt och inget tills hon plötsligt får ett gallskrik i örat. Jag tvärbromsar så däcken skriker. Jag höll på att köra över en svan på motorvägen! Fast när jag skulle förklara varför jag skrek sa jag att jag höll på att köra på en gås... Mitt i höger körfält beger sig svanen ut och ska ta sig över gatan.
Framme i garaget på jobbet håller jag på att köra på en ekorre som flyttat in i garaget. Nog är jag djurvän men var sak har sin plats!
Dags att laga stereon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar