torsdag 8 oktober 2009

Inte så positiv just nu...

Ibland blir ingenting som man tänkt sig och jag har liksom fastnat i den karusellen. Jag är ju en halvgalen, sprallig skånska som oftast gillar att vara JAG. Nu känner jag att jordens alla uppförsbackar ligger framför mina fötter.

Min hälsa är si sådär och verkar inte vilja bli bättre. Jag är otroligt tacksam över att ha kollegor och en chef som låter mig komma och gå fritt på jobbet. Det underlättar!
5 dagar till nästa läkarbesök och nu jävlar ger jag mig inte, lös mina problem!

Jag brukar bli ganska kreativ under mina kriser, likaså nu. Det hjälper liksom att städa och boa... Konstigt men en enorm lättnad, dessvärre kostar det.
Så nu bär det av till på nya shoppingäventyr till sovrummet.
Ni får se när det är klart!


Hösten är här och det är ganska mysigt med alla fina ljus.
Titta... Nu var jag positiv!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar