lördag 31 oktober 2009

Frågor?

Jag sitter här med alla hemläxor från autismcenter. Jisses... 7 st olika projekt och de ska fyllas i flera gånger varje dag. Just nu handlar det om egna känslor och vad som är ens egna "triggers". Kunde kanske inte komma lägligare... Men jag har gjort mina läxor då jag också fått lära mig hur man tar en egen time-out när man känner frustration/besvikelse/ilska/ledsamhet och alla andra negativa känslor som man ibland stöter på. Det här borde alla få lära sig, inte bara föräldrar till barn som har beteendeproblem.

Jag har haft en underlig dag idag...
Jag har fått höra en massa rykte som t ex att jag hittat på allt det här med otroheten. Att hon bara är en barndomsvän, att jag bara är svartsjuk, att jag är psykiskt störd som tittat i hans mobil, att jag inte låter honom träffa barnen (!). Nu har jag fått nog av det här och jag ber alla som läser detta att kommentera om det här på något möjligt sätt går att misstolka!

Detta är ett av sms:en och jag skiter totalt i vem det här sårar! Nu får det vara nog, det är inte jag som svikit/bedragit/ljugit/varit otrogen. Give me a fucking break!

Hon till honom:
"Tur att denna prinsessa inte var med och förstörde:) duktig du är! Puss världens finast... Sitter på parkeringen utanför mitt hem, har inte kommit hem förrän nu.. Åh vad jag önskar du var därhemma o väntade på mig nu..:* Tänkte just på dig faktiskt, surprice! Nej ,vars, men hur kan du tycka det är ok att se mig med någon annan? Förstår lite men ändå absolut inte. Fast jag skulle inte heller ha problem som det är just nu, men ändå...:) Puss... "

Han till henne:
"Jag är ingen kännslokall människa.. men vi lever på 2 olika platser. Jag bor här och du bor där. Men attraktionen o känslorna finns så mycket.. Tills jag är klar med det här o bor i huset känner jag att jag kan inte säga till dig att du skall sluta träffa honom. Det skulle vara egoistiskt av mig och jag vet hur du funkar. Tills den dagen det blir bara du o jag så vill jag att du iallafall skall förtjäna det näst bästa.. Saknar dig som fan... Puss"

Hon till honom:
"Fin du är! Så är det... Älskar att du förstår mig, eller accepterar att jag är lite konstig :).. Saknar dig med!... Shit vad har du gjort med mig älskade du.. Puss.. Det här är så sjukt.. Love J..."

Japp, det var det. Inte har väl han varit otrogen??? Skivet i början av september.
Ni som fortfarande tycker att jag är en svartsjuk psykopat, dra åt helvete ni också!

24 kommentarer:

  1. Sandra!
    Rykten kommer alltid att finnas som någon form av försvarsmekanism. Du ska verkligen strunta i dessa rykten som får dig att må sämre. DU är stark, du är en god människa med ett stort hjärta som kommer gå hur långt som helst i livet. Livet är för kort för att slösas på sånt skit. DU ÄR SÅ JÄVLA BRAAAA!!!! Se framtiden nu. Största pussarna, lyckorna och kramen till dig!!!
    / Mona S

    SvaraRadera
  2. Verkar svårt att komma runt detta, lätt att gräva in sig i ett hörn med fler lögner/
    farbror sprej

    SvaraRadera
  3. Sandra, fokus framåt. Det blir bättre!
    Jag tycker att du är fantastisk.
    Stor Kram
    Pontis

    SvaraRadera
  4. Hej! Det sms var inte oskyldigt- tvivla absolut inte på det.
    Du vet vad som är rätt i ditt hjärta så försök att inte bry dig om idiotiska rykten utan sträck på dig för du vet vad som e rätt .
    Kram Titti

    SvaraRadera
  5. Hej! Känner inte till alla rykten, men det är ju solklart vad som försegår. Och du skall inte behöva förklara dig det han som skall göra det. Tänker på dig ofta, men är tyvärr dålig på att höra av mig. Låt inte någon få dig att må dåligt. Kramar från skåne
    Jennie

    SvaraRadera
  6. Hej kära du,
    jag såg vad som har hänt. Ska fortsätta läsa nu om vad som har hänt, vill bara säga att du är en fantastisk människa Sandra- allt det du gör och har gått igenom förtjänar inget annat än all respekt och jag hoppas verkligen att du får mycket stöd nu. Jag blir så himla förbannad när jag läser det du skriver och önskar att du och barnen har det så bra ni kan ha det just nu. Stor kram till dig!

    SvaraRadera
  7. Tack ni fina människor som bryr er, det betyder enormt mycket för mig. Nu är det dax att gå vidare... Kram på er!

    SvaraRadera
  8. Du gjorde helt rätt som kasta ut den skiten.
    Du är en stark människa som klarar dig hur bra som helst utan han och de va absolut INTE ett osyldigt sms. Kram på dig/Tessan

    SvaraRadera
  9. hörru gumman, säg till om det finns nåt om än så litet jag kan göra... tänker på dig... puss

    SvaraRadera
  10. Älskade underbara Sandra!
    Du är inte värd detta! Finnsför dej om och när du behöver mig! 24h 7dagar i veckan!
    *kramar om dej*

    SvaraRadera
  11. Läste bloggen,stå på dig!!! Kramar

    SvaraRadera
  12. Sandra gumman skit i va alla idioter säger...de e alltid så VI e svartsjuka Vi e sjuka i huvudet att vi kommer på dem att de döljer nåt (ett exempel att man har sms konatk me en 20 flicka o hennes namn i mobilen e under ett kill namn o man kommer på de genom att man har en känsla att nåt e fel) då e de besvikna på oss o att vi har brutit deras förtroende ..De e sjukt om nåt....Stå på dig gumman jag e en som tror dig!! kram

    SvaraRadera
  13. Vi tvivlar inte på dig för fem öre! Älskar dig!

    SvaraRadera
  14. Blä! Jag är så less på att jag måste förklara/försvara mig. Det är inte jag som gjort fel men ändå jag som svartmålas!

    SvaraRadera
  15. Jag vet ..de e så jävla skruvat, bara för att man har gjort nåt som e så jävla tabu kollat i nån annans mob så får man skiten..de finns en ju en anledning att man går så lång man misstänker nåt en har en en magkänsla man går inte bara förbi o bara åh undra vad de finns för smaskigt i denna mob....grrrr Nä sandra du ska behöva förklara dig o gör inte de heller de som tror dig e dina vänner resten bara miffon som du inte ska ha i ditt liv!

    SvaraRadera
  16. Jag läste och nu förstår jag "pass"!!! Men jävlar vad du är stark!!!! Finns ingen anledning att förklara dig... Du vet själv att du gjorde rätt, för dig själv och barnen. Och du vet att det kräk ställer till med, får dom tids nog alltid tillbaka! Gå rak i ryggen och fortsätt din enorma styrka, tvivlare kommer till slut att se sanningen... Jag har precis fått börja uppleva det. Och tyvärr, Kräk har vi inte sett den sista av... Hur utrotar man dessa jävlar???

    SvaraRadera
  17. Aha... Du frågade hur jag mår och jag svarade pass... Jo... Hade ingen lust att prata om det framför alla. Nu förstår du. Men du, vi ses snart! Kram

    SvaraRadera
  18. Tvivlare & ryktesspridare får man nog beteckna som "inga riktiga vänner"... de bryr sig sällan om att kontrollera källor eller ta reda på fakta...

    Nä, har aldrig & kommer ALDRIG att tvivla på dig, finns ingen anledning!!! Rakare & ärligare tjej får man leta efter...

    Lita på dig själv!

    Kram S

    SvaraRadera
  19. Råder ingen tvekan..stå på dig gumman!!

    SvaraRadera
  20. Vid sådana "tillfällen" upptäcker man vem ens riktiga vänner är. Dom ska man hålla hårt i, resten kan fara å flyga! Kram på dig!

    SvaraRadera
  21. Håller med dej Kajsa!

    SvaraRadera
  22. Precis vad jag upptäckt! Vänner jag inte visste fanns har stått upp för mig, andra drog när båten gungade... Jag har alla i mitt liv som jag önskar ska vara här. KRAM

    SvaraRadera
  23. Det är så jävla ruttet att göra en sån sak. Killar tror att det är okej att gå sidan om trots familj o den biten.
    Tyckte du va grym som kastade ut honom rakt av! För att göra en sak krävs stort mod, vilket du verkligen hade.

    Förstår inte varför att den utsatte ska känna sig som en skurk.
    Kände precis samma sak, trots man definitivt inte gjort något fel.
    Att kolla luren är kanske tabu, men det kan man ju skita i när man vet att man har rätt.
    Hittade hit idag och har läst från början. Jag kommer fortsätta att kika in.

    Du har verkligen superfina barn. Kram på dig,Sandra.

    (Vår tur i din mammas bil kommer upp i minnet ibland. Var va d vi skulle? Mellbystrand? Minns inte så mkt,men jag minnsvad vi gjorde innanvi körde..haha)

    SvaraRadera